Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-17 19:39:44 följande:
    Jag tyckte Ronja Rövardotter var läskig eller inte hon men vissa bitar i filmen. Jag var ju ändå 12 eller nåt sånt då.Men barn idag är mycket mer vana vid såna intryck än vad vi var när vi var små.
    Ja de små trollen med gröna eller var det röda ögon, jätte läskiga juLedsen
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-17 19:41:03 följande:
    Alltså jag är så himla lycklig. Slapp frakten när jag beställde nya molosar från mysgrodan. Brukar ju få betala massor trots att de bara sätter en bråkdel av det i porto som jag betalt. Och nu behövde jag inte betala något. Sååå glad!
    GRATTIS
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-17 19:42:43 följande:
    hihi tack, löjligt att man är så glad för sådana saker, men så kul med en bra webshopp
    ja tänk vad mycket det blir i längden med frakt. Många bäckar små.
    Nu skall jag titta på lite tv o sen åkte jag på att jobba imorgon. Måste tänka MASSA MOLO MOO MOLO
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-17 19:44:17 följande:
    Å vad roligt!
    Vild vittrorna
    God natt min vän sov gott
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-01-17 21:14:47 följande:
    FÖÖÖRLÅT!!!Såg inte riktigt vad långt det blev!  Oups...Ni får skälla på mig som tar så mycket utrymme!!
    Tycker det var bra skrivit av dig, vissa tror att man kan luras hur som helst. Säljer hon molo, bara så man kankse skall passa sig för att köpa det på T nu
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:11:34 följande:
    Vad shoppade du?
    Tofflan såg din kommentar innan om den rosa mudden på cup byxorna, trodde det var röd mudd såklart fniss
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-01-17 21:20:55 följande:
    Nej ingen molo just nu...Men tack för att du undrade!!! Kollade in hennes auktioner nu och såg att jag hade en av hennes plagg i min minneslista!! Vill ALDRIG handla av henne igen oavsett vad det är! Så tack!, nu räddade du mig
    Nej det vill inte jag heller, verkar ju helt puckad ju. Bra att jag kunde hjälpa dig
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:23:18 följande:
    Å den blev ju bra den bilden!!    Ja hon va kräsen med ballongfärgen Bubblan   Å M som skulle va snäll och ge Ha ha ha   Ja då får du handla MASSOR!! *ASG*   Vagn o hela köret..  hihi...  Ska ru inte ha täckisarna?
    Vilken gullig bild ni lagt in
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:26:55 följande:
    Aha, då är jag med! Förvisso kan rött och rosa funka men jag är lite tveksam till just denna. Undrar om Bubbelgummen finns i bralls?
    tror inte det men man kan ju drömma
    På tal om det såär det sängdax för mig kram kram alla o god natt
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:45:04 följande:
    Tycker INTE det är oki!!! Man frågar alltid FÖRE man använder bilder, inte efter!!
    Tittade in en snabbis igen o ser att hon använt en av mina bilder, varför lägger man in andras bilder o inte sina egna. Min bild var bara på kläder men ändå. Fick rysningar när jag såg att hon lagt in bilder på andras barn usch
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12