Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

havsvind skrev 2009-01-22 20:28:24 följande:
    ojojojojojjojoj, måste ställa alarmet-vill så gärna ha aquaflowebyxor!!!!
    tror jag med måste ringa imorgon & lägga till en lurvis Flört tredje gången nu tur hon vet jag är lite tokig
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 20:27:27 följande:
    Å vi använder vår lurv massor sen när det blir vår. Alltid när man ska någonting, perfekt i bilen och när man springer i affärer o så. Milo har sin på dagis med, antingen med jacka över eller bara fleecen., beroende på väder. Vill ha en till....
    ja då får det bli lurvisar till godingarna med
  • Mamma Kråkan
    Ullis 10 skrev 2009-01-22 20:30:31 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 20:06:28 följande: På deras hemsida tror jag en grön m orangerandig krage kan anas? På gul bänk?
    ska genast kila & kolla
    havsvind skrev 2009-01-22 20:30:45 följande:
    Vet du om hon har ngn mail??? Är det Bombom i Malmö el Jönköping? Vet du om hon skickar?1000 frågor
    gaa det har hon men jag vet i sjutton var jag lagt den..i jkg. tror hon skickar om man frågar faktiskt .
    Duntoffla skrev 2009-01-22 20:31:04 följande:
    Du borde ju fått ett gäng, du la väl en stor order?
    gaaa fel citat men iallafall. låter ju toppen då får det väl bli en lurvis var då med

ni som har små som sitter i vagn vad sjutton har ni på dom till våren...??
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 20:47:54 följande:
    Verkligen inte! *Har redan bokat en*
    då kanske man får göra det med blev lite tveksam nu helt plötsligt vi har ju haft regnbågs stövlar & jacka hela vintern kanske tröttnar man på det nu *hmm* kom det byxor med typ som vindbyxor då eller?
  • Mamma Kråkan

vad tror ni vi har haft renbågs jackan hela vintern är lite sugen på vind/regn jackan som kommer i regbågsfärger med men tror ni jag kommer sjukt tröttna på den direkt ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12