• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

betsällde från eleraff o fredags lunch trooooooor ni att man kan ha sån tur att det kommer idag???.. nää??

• Emmsan
    Buttelina skrev 2009-02-02 11:04:01 följande:
    ja det kommer säkert vara både och... fast det kommer vara mer overaller till hösten jag har is i magen och hoppas att jag får tag i en röd då
    mm din lila e jag spekulant på sen
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-02-02 11:08:31 följande:
    hummel?
    jaaa tack :)
  • Emmsan
    seadwarf skrev 2009-02-02 11:13:33 följande:
    men blajj... skrev ett inlägg som försvann.... får skriva om då ;p.. Hej förresten vilken är finast av dessa då?lillahelsingborg.se/product.php?id=156ellerlillahelsingborg.se/product.php?id=157   (är det rätt färg på bilden där? plum? eller är den lila?)tror ni Emelie kan ha 86 nästa vinter? eller behöver hon ha 92? hon är ju inte så kort, men tanig... hon har 74 nu.. har egentligen inte pengar... hm.. men den är ju så billig!! attans ;p... får se hur jag gör.. vill egentligen ha en cerise miniature overall åt emelie ju, men det finns inte kvar nånstans...
    hm är det intye förra årets modeller? tänk isåfall på att en stl 86 är som en 92 nästan 98 ;)
  • Emmsan
    FlowerPowerMama skrev 2009-02-02 11:18:45 följande:
    Skulle en 98:a i förra årets modell då räcka till min lilltjej som nu är 92.5 cm och väger 12.5 kg? Hon har 98 i årets och den är lång men inte för stor i ärmar och ben, hon rör sig smidigt, osv.
    japp då borde en 98 i gamla modellen räcka
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 14:31:32 följande:
    Mig har du INTE glömt Va alla låser sina sidor nu.. Hänt nåt spec?
    åhh inte mej heller pözzzzzz
  • Emmsan

åhh detta är heeelt sjukt min lilla bebis GÅRGråter  han skulle ju för tusan va bebis lääääänge enda fördelen är att kläderna sitter bättre nu hahahaha

• Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 14:35:30 följande:
    Nu låste jag min åxå, bara skrik till om ni vill in nån dag OM jag nu glömt nån stackare Blir ju nojjig av allt låsande
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 14:37:07 följande:
    Å går han!!!! Va roligt *grattis till numer upprätt bebis"
    grattis vet jag då inte haha nu når han ju ALLT ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12