Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2009-04-04 20:17:46 följande:
    Dunis- dina vincentskor hade jag i min minneslista, men som vanligt glömde jag bort auktionssslut , det blir superfina vårskor
    Ja, jag hoppas på dem. Köpte ett par sprillans nya på en utförsäljning dagen innan men de blir för stora så de måste bort. Tror dessa blir toppen.
    Buttelina skrev 2009-04-04 20:20:22 följande:
    ni mååååste handla de uuuurfina frotteknickersen som finns på lindex nu!!
    VIsa!

Gå var det ja...
  • Duntoffla

Emmsan-oj, Vegas? Coolt! Dit skulle jag vilja. Brukar han tävla i Poker?

Tjolla- Är han hostig stackaren? Är han bra i övrigt?

Jag la ut lite saker på T häromdagen och tycker att det börjar rulla på lite. Det beror nog på vad man lägger ut. Har inte lagt ut sommarkläderna än

• Duntoffla
    jompa skrev 2009-04-05 08:08:18 följande:
    Här är man oxå uppe som man brukar. Fast det känns inte så farligt nu när det är ljust ute och solen skiner.
    morrn morrn!

Här är det än så länge lite mulet men jag hoppas att det spricker upp snart. Vill fixa på tomten och vara ute hela dagen. Noel är värsta ute-ungen. han älskar det!
  • Duntoffla

har ngn tips på någon fin bodysuit eller body till en nyföding?en liten tjej? inte FÖR plottrig då jag tror föräldrarna är mer vana vid HM och sånt

• Duntoffla
    jompa skrev 2009-04-05 08:17:51 följande:
    Här ser det dock ut att gå åt andra hållet, kommer nog bli mulet snart. Men bara att det är vår gör allt mycket enklare.
    Då var det säkert sol här förut. Tyckte att det var finare när jag vaknade. Ni har säkert fått våra molm. Det skulle vara sämre idag än i går. Jaja..det är ju rätt ok ändå
    jojoa75 skrev 2009-04-05 08:28:22 följande:
    Gomorron! Men gah vad fina knickers... Hur är det med den där 25 % kupongen (har fått den, men hittar inte nu), det var man tvungen att utnyttja i butiken va? Beställde midiapple långärmad tröja o novastar lila tshirt inatt
    morrn morrn!

Jag blev också sugen på knickers. På vissa kuponger står en internetkod men jag vet inte om det gäller alla.

har ngn av er den lila NS mössan? Är sugen på den men undrar om storlek
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 08:34:17 följande:
    Ja han har hostat som tusan både igår och nu i morse. Annars är han pigg men det känns som det är ngt på G...
    Trist! Tycker att förkylningarna avlöser varandra hela tiden.Noel är konstant snorig och hostig om vartannat. Men det är väl såna tider nu.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 08:36:38 följande:
    Dom där knickersen finns inte på nätet va? Vårt lindex är ju urkassa på att ta in nyheter! Tofflan: Jag ska oxå köpa den och kommer köpa M, det hade Ängelns Liam. L passade visst en vuxen.
    Fast Noel har huvud som en vuxen Han har typ 52 i sin POP mössa. Han brås på sin pappas stora skalle.

Vet att jag frågat förut men vet någon var Molos regnbågslinne (inte tjejmodellen) finns i storlek 92? Samt bodysuit i 86?
  • Duntoffla
    Emmsan- vilken fin 1-åring! Fyllde han igår? Grattis grattis!

Jompa
    - Söta Kidsen i sovlinnen!

Måste förresten bara tipsa om de fina ekologiska t-shirtarna på Lindex med fina djurprint. Mjuka och sköna i materialet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12