Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jen80 skrev 2009-01-13 17:59:17 följande:
    Bara jag som tycker att den här är superfin???okidokibarnklader.e-butik.se/Okidokibarnklade...Antar att den bara kommer i stora storlekar, men jag har lagt med en i min beställning iaf . Ojoj, vilken em jag har haft med Liam. Han var dyngtrött efter dagis och allt har gått emot honom. Han har skrikit, gapat, gråtit... Är helt slut! Han lär nog somna på soffan till Bompa ikväll.Ängeln: Finfin post !! Åh, vill också ha nya Molosar nu!Spännande att se vad som kommer sen. Känner ändå att jag håller hyfsat bra i plånboken än så länge - kanske för att jag inte har så mycket pengar att spendera så jag har inget val ...
    Jag tycker också den var super fin

Den posten blev man verkligen glad av, så många fina färger på en gång
    Jag håller inte vidare hårt i plånboken just nu, men då har jag inte shoppat sen i nov, så jag är värd lite nya Molosar
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2009-01-13 18:01:10 följande:
    Vilken stl tog du i den och har du provat den än? Tog stl 92 baby till Ilon, men det lär ju inte vara nåt att växa i. Hade beslutsångest ifall jag skulle ta baby eller junior... Enligt han på Bus & Rackartyg så skulle det skilja lite i bredden, men inget på längden - tyvärr! Men den kanske upplevs längre ifall den är lite bredare.
    Det är baby 92 å den, har inte provat den än men dom andra tröjorna i samma storlek är fortfarande lite stora till Liam, så jag hoppas att han kan ha dom ett tag.
    Jämförde med Domino och då är dalmatinerna ungefär 2 cm bredare, men lika lång.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-01-13 18:02:23 följande:
    Skojar ju såklart! Gillar också dalmatinerna. Har dock inte sett de irl än.
    Fattar jag väl
    Ooooh, dom är underbara IRL.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 18:04:32 följande:
    ÅÅÅ så fina! Vi måste bara ha det linnet så är det bara. Jag har oxå hållt i pengarna bra hittills, men det börjar bli svårt. Har absolut ingenting att spendera heller iofs Men hoppas att Tradera pickar på... Har nääästan fått med sambon till karlshamn i helgen hehe.
    Jaaaaaa, ni MÅSTE ha det linnet, finaste starsen jag nånsin sett.
    Usch ja, jag kan inte hålla i pengarna just nu, tur att man fick saftig bonus förra veckan
  • ängeln83
    Magda78 skrev 2009-01-13 18:05:47 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-13 17:46:18 följande: Ja, det är klart! Det måste du ju få göra... Och med risk för att vara tjatig men visst är det stlk 92 i dalmatinertröjan? (som för övrigt är "gräsligt" - FIN)
    Precis
    Japp, det är baby 92.
  • ängeln83
    loveliva skrev 2009-01-13 18:07:08 följande:
    ängeln -- jätte fina Molosar !!! JAg hoppas min dalmatintröja kommer i morgon, den är i af skickad idag. Är det stl 92 på linnet?
    Visst är dom fina
    Då får du den nog imorgon, min skickades igår och kom idag.

Japp, det är 92 på linnet, tror absolut det räcker hela sommaren.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-13 18:08:11 följande:
    Kanske ska åka till Jönköping i helgen för stortjejen ska tävla i konståkning....med det finns massa slötid för oss så jag tänkte att man kanske skulle vandra lite på stan där och kolla i affärer eller nåt......finns det nån butik med molo där??
    Oooh, va trevligt
    Det finns 3 butiker som säljer Molo i Jkpg, på stan ligger Bombom och Krakel, båda har fått in nya Molo. Sen finns ju 1klass men dom brukar dryga med nyheterna.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 18:10:29 följande:
    Kul för dig då När jag jobbar inom komunen får man ingen bonus Vi fick en kortlek och God Jul kram från chefen. tack som fan liksom
    Ha ha, jaaaa, men är du inte glad för min skull?
    Ibland älskar jag mitt jobb.

Mmm, vilken kul julklapp *asg*
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-13 18:11:41 följande:
    jaha vad bra att två butiker har fått nytt molo för det är det jag mest vill se....men ligger dem nära varann eller långt avstånd emellan??
    Förstod nästan det
    Nja, dom ligger inte jätte nära varandra, det tar kanske 15 min att gå mellan dom.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-13 18:14:53 följande:
    ja men det var ju inte så farligt.....vi har tid....hon ska vara i ishallen kl 8 och dem tävlar kl 13......jag får inte vara där innan enligt tränarna.....så jag har tid att vandra
    Ja men då så , då hinner du ju med lite Molo shoping mellan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12