Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-21 22:34:58 följande:
    hehe grattis till svansen
    ängeln83 skrev 2009-01-21 22:36:26 följande:
    Åååååh, grattis Jag vill också ha svans, eller åtminstone annan färg på stjärnan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 22:35:42 följande:
    jojoa75 skrev 2009-01-21 22:32:42 följande: Grattis till svansen! haha, jag var så mallig när jag fick min.
    Löjligt att man kan bli så glad för en sån sak Men det ÄR jag!! Det är ju fan skitkul rent ut sagt!

Tajtsen svarta med vita stars MOLO i 98 var perfekta till henne! Hann dock inte ta kort, hon skulle just i badet när jag slängde på dom lite kvickt. Lite att växa i o satt ändå inte bylsigt. Kanon! Då vet jag att jag kan gå upp till 98 i all MOLO nu, perfa!
  • jojoa75

Juliaonelly
    Mja.. om jag ska vara ärlig gillade jag nog inte den kombon riktigt som du visade i bt o frågade om. Klänningen är brun väl? Hade kanske passat bättre med nåt svart eller bryta av med en helt annan färg, enfärgad.

• jojoa75
    Nova76 skrev 2009-01-21 22:41:28 följande:
    när får man svans? Är det vid 1000?
    japp
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 22:41:41 följande:
    Stormis skrev 2009-01-21 22:36:56 följande: Ingen fara alls! Jag menade inte så! Det var mer ett trött konstaterande. Alla hamnade ju liksom i fack på den tiden.. coola, plugghästar osv.
    mobbades o "var tuff" om vartannat hela mellanstadiet o högstadiet, så jag har provat på båda sorterna
    Ingen superkul tid direkt.. men men man ska ju igenom det
    Hade betydligt roligare på gymnasiet o därefter
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 22:47:06 följande:
    jojoa75 skrev 2009-01-21 22:43:37 följande: Ja man ska ju igenom det. Men tycker inte du att det känns jobbigt att tänka på att ens barn ska igenom den tiden snart också... uscha har ångest över det! Livrädd att de ska råka ut för samma sak.Va skönt att du fick det bättre på gymnasiet så var det för mig också... lite bättre, då var jag nog mest bara "udda". Sen stack jag ifrån allt och hade ett underbart år i Usa, då fick jag tillbaks lite av självförtroendet iaf.
    Jo, det känns hemskt..
    Eftersom Lucas inte är född "perfekt" (i våra ögon är han det såklart) o ska opereras, så är det min mardröm... dels att han skulle bli mobbad innan op eller att det inte blir tillräckligt bra o han mobbas sen ändå.
    Han är så himla känslig, min lille gosse... Tar så illa vid sig, men säger inget utan går bara undan..
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 23:00:29 följande:
    Stormis skrev 2009-01-21 22:58:54 följande: *asg* Lägger in mig på behandling direkt!
    jag med
  • jojoa75
    H04 A07 skrev 2009-01-21 23:03:00 följande:
    Någon som sett kopparna i suit stl 86, butik eller på nätet? Mailade tjejen som det tipsades om häromkvällen men har inget hört, skulle gå in och beställa på littlesunflowers men där var den slut nu f***n. Alla tips mottages. Någon som vet om man kan beställa den via någon butik annars?
    AnnaCill kan kanske hjälpa dig! Maila henne o hör!
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 22:59:23 följande:
    Alltså, jag tycker det är lite mysko varför vissa butiker inte rear vissa Katvigfärger för att de menar att de färgerna "kommer igen" i vår... men varför rear nästan alla andra de färgerna?
    det håller jag VERKLIGEN med dig om.. Vilka är det som ska komma i vår då?
    Buttelina skrev 2009-01-21 23:03:39 följande:
    amen åh lilla killen  hoppas att han inte blir mobbad! barn kan vara så elaka
    Nu går det kanon i skolan, det var bara i början det var lite turbulent. Lucas hade konstant ont i magen o mamman var ARG!!!!!! Skitförbannad på ren skånska Men det var mest på att de inte lyssnade på mig på skolan o tog det på allvar.. men till slut gjorde dom det, så det var "bara" 1½ vecka det rörde sig om, men det var alldeles för länge ändå.. Jag sov knappt nånting de dagarna..
    Nu trivs han jättebra!
  • jojoa75
    Quiet thoughts skrev 2009-01-21 23:08:26 följande:
    Jag hade ingen lätt skolgång jag heller.Hoppas våra barn blir bra elever som visar hänsyn o respekt.
    ja verkligen! De lär ju sig från oss.. så man får väl försöka att inpränta öppenhet o respekt o allt..
  • jojoa75

butte o havsvind
    ja det är jätteskönt!
    Nu vill jag bara ha op avklarad så man får veta hur det blir.. Han längtar själv oxå ju..
    Emma är såå mycket tuffare än Lucas, så henne är jag inte ett dugg orolig för, hon kommer nog kunna stå på sig om nån är dum.
    Nu vet jag ju hur Lucas reagerar, eller jag hoppas att han mognar o reagerar annorlunda om det händer igen. Han är ju bara sex år, så kanske inte så konstigt att han bara gick undan eg.

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-01-21 23:19:32 följande:
    ahh vad skönt att det går bra det är så lätt för barnen att "hamna i fack" . söt är han i alla fall och go verkar han vara kolla in nya katvig på katvig.dk
    NU lyckades jag
    Datorn hängt sig när jag försökt ladda hem den där innan... Jättefina!
    Så.. jag gissar på rödblå o grönblå
    O det ser ut som röd o turkos velour kommer oxå, men svårt att se om det är samma nyans..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12