• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-03-16 11:17:04 följande:
    Halloj tjejer! Va där det jag läser om po.p webshop???
    Spanade precis.

Men du, nu måste vi försöka ses snart. Vill ju prova lurven på Gustav Och så vore det roligt att träffas också
  • Helle
    saturnina skrev 2009-03-17 12:40:44 följande:
    Vet att jag är helt ot. Min lillasyster hade bf i söndags och åkte in med värkar imorse. När hon kom in saknades hjärtljud. Den lilla bebisen hade inatt dött i magen. Min syster säger att bebisen hickade i magen igår kväll. Jag är så ledsen och allt är så fruktansvärt orättvist. Nu ligger hon och inväntar igångsättning. Jag sitter bara & gråter och undrar varför.
    Nej, fy vad hemskt. Det är ju sånt som absolut inte får hända. Lider med er båda. Min bästa vän var med om samma sak häromdagen, men då på UL. Stor kram
  • Helle
    Preggi skrev 2009-03-17 15:05:49 följande:
    Synen har försämrats ännu mer.. Jag är så himla ledsen och orolig. Hoppas verkligen att den inte kommer bli ännu sämre... Så blir det ju nya glasögon med.. typ 6000:- Det känns inte så kul det heller...
    Vad tråkigt för din lilla tjej. Vad har hon för synfel? Håller tummarna för att det stannar upp nu.
  • Helle
    Preggi skrev 2009-03-17 15:11:29 följande:
    Nä, vad säger man?
    ja, astigmatism, det har jag också. Förstår att det är oroande och jobbigt för er tjej.
  • Helle
    Preggi skrev 2009-03-17 15:22:57 följande:
    Nä, vi får hålla tummarna..
    Det är ett typ av brytningsfel. Kan inte exakt säga hur det fungerar. Jag har inte så allvarligt så mina linser korrigerar inte brytningsfelet så som mina glasögon gör. Linserna kan göra det, men det skulle bli så dyrt då och jag klarar mig ändå. Det kan växa bort med tiden om jag inte kommer ihåg fel.
  • Helle

God kväll!

Händer det något kul här idag?

Själv har jag suttit och försökt förstå mig på Facebook. Inte helt logiskt alla gånger, men en grupp startad i a f

• Helle
    Nova76 skrev 2009-03-17 21:38:30 följande:
    Hej! Facebook är ganska kul när man väl har koll på det Vad är det för grupp? ~nyfiken i en strut~
    Hmmm .... hur ska jag säga ... den handlar förstås om barnkläder ... från ett specifikt ställe. Har du facebook?
    SmillaMilla skrev 2009-03-17 21:45:55 följande:
    ha ha då kanske du kan lära mig sedan
    Det är tveksamt. Sitter ofta här som ett ufo innan jag hittar
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-03-17 21:51:51 följande:
    japp, har facebook
    Addar dig och skickar en inbjudan sen
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-03-17 21:54:15 följande:
    åhhh nu blev jag också nyfiken. vad då för grupp?
    har plingat dig
  • Helle
    Emmsan skrev 2009-03-20 07:40:14 följande:
    åhh kanske skulle testa dåå hmmm ;) godmorgon alla goa pölsekärringar idag håller vi tusen att mitt mysgrode paket kommer med en massa hääärliga skor
    Om du undrar över storlekar så fråga bara, jag kan svara på de flesta plagg utom klänningar, de har jag inte kunnat prova än på någon av mina söner
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12