Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

butte

Aaaaah, o my goooood, stackars den lixom
    Vilken metod kör du då? Ere ett ligg mer plagg eller?

LIAM
  • ängeln83
    Fridac skrev 2009-03-08 11:39:37 följande:
    Buttelina- Jag gjorde faktiskt en beställningn nyss efter tips av dig. Det blev den bruna fleecen från eleraff. Kanske inte så flickig, men grönt och brunt passar ju till det mesta :) Men dock fick jag ingen orderbekräftelse, och det blev "error" efter jag betalade med kort. Pengarna är dragna från kontot dock. Konstigt. Har ni andra haft problem med betalning från eleraff?
    För mej strular det alltid när jag beställer ifrån Eleraff, dock så har köpet gått igenom varenda gång. Jag brukar skicka ett mail för säkerhets skull.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Kikar in en runda innan sängdags, huuu va trött jag är, får väl försöka hålla mej vaken en liten stund till iaf

Vad händer här då?

LIAM
  • ängeln83

Nyvaken buse i dagens outfit, underbara Småfolk pellefjanterna och coola jeans från Kappahl.

På väg till mormor o morfar i fiiiiina lurv jackan, Katvig mössa o Adidas pjucks.

Söta jeans rumpan

LIAM
  • ängeln83

OOOOOOOJ, fel  tråd juh
    Jag ÄR trött *asg*

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-03-08 20:10:58 följande:
    Hahahaha cool är han iaf!!

Absolut, tror faktiskt jag ska satsa på en lite coolare stil på honom framöver.
    LIAM
  • ängeln83
    LA Woman skrev 2009-03-08 20:11:59 följande:
    Haha, och jag är så trött så jag reagerade först inte Fina bilder
    Skönt att det är fler som är trötta
    Jag satt o kliade mej i huvudet över vart bilderna tog vägen, dom syntes ju lixom inte i BT
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-03-08 20:14:20 följande:
    Du är rolig du!! HAn passar jättebra i den coola stilen. Fast lite mjukis får man vara också, ibland.
    Visst e ja Speciellt när jag är trött lixom.

Jooo, såklart han måste få va lite mjukis också, kan ju inte lämna er här i tråden ju.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-03-08 20:18:54 följande:
    Åhhh vad fint! Riktig vårklädd. Jag vill också ha vår. Här har vi några minus o massa snö
    Mmm, fast här är det också mest vinter, snö blask o 0 gradigt, men åker man i bilen så funkar vår kläderna bra
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12