Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-17 08:21:32 följande:
    Hm.. Det låter mysko.. Mät din rakt över så mäter jag mina.. Du kan ha fått en felmärkt ju.. Kan Bellabus ha strlk 2 utan problem så borde det inte vara trångt på Liam.. Nä, tycker inte dom är mindre.. Lite "kraftigare" dock..
    Liams gröna är 21 cm rakt över och 2:orna från hösten är ungefär 23 cm.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-17 08:24:59 följande:
    God morgon!
    Liam tackar så mycket
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-17 08:34:53 följande:
    Mina är åxå 21.. Gu va skumt! BellaBus måste ha jättelitet hövve då
    Aaaah, o Liam super stort
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-17 08:46:54 följande:
    Precis som Max då- fick köpa stl 6-8 år på Blixtenmössan från HM Tjockt hår som växer som ogräs gör ju inte att huvudet ser mindre ut heller- jag skyller på pappans gener..mina två tjockskallar
    Haha, typ som när jag skulle köpa en VV mössa, fanns typ ingen storlek som passade
    O kalufsen ökar nog på med typ 2 storlekar osså ju
    LIAM
  • ängeln83

Kikar in igen...
    Har precis legat i solen på altanen och sovit i 2 timmar, såååååå underbart härligt {#lang_emotions_sunny}, älskar verkligen våren.

LIAM
  • ängeln83

Morning allihopa.

Är hemma idag också, vill bli kry nuuu, här har vi också underbart vår väder.

LIAM
  • ängeln83

Nån som vet hur vårens IdaT strumps är i storlek? O framför allt, är dom bättre kvalite än höstens?

LIAM
  • ängeln83

rååsa bubblan

Funderar på den storleken också, är i akut behov av strumps här hemma, men vill inte köpa en massa ifall dom är lika kassa som höstens.

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 08:24:50 följande:
    Varför tycker du dom e kassa? Våra har hållt kanonbra!!
    Jag köpte 5 par i höstas, nu har vi bara dom orange och gröna kvar, dom andra försvann halket på i typ 1:a tvätten, o alla gick hål vid stortån fast dom bara var använda typ 4 gånger, tycker dom ska hålla lite bättre än så.
    Fast dom strumpsen som jag köpte för typ 1 ½ år sen är fortfarande lika fina trots att  dom är använda super mycket.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12