Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hallå igen girls.

Tillbaka efter kvällis och nattning av Liam.

Shoppas det nåt ikväll?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 19:12:10 följande:
    hur är den blå färgen IRL? Nån som kan närbildsfota i naturligt ljus?
    Men det är klart att bubblan ska ha blåa stars, det är samma blåa som det är på ärmarna på dalmatin tröjan va?
  • ängeln83
    bloody sunday skrev 2009-01-13 19:31:16 följande:
    Hallåj!ängeln83 - Kikade in i bildtråden. Var kommer den fina Småfolkbåtarna från, så fina! Åh vad mycket fint Molo, sugen på allt!!! Farligt att kika här.
    Den Småfolk tröjan kommer från Tradera, tror det var några år sen den kom.
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:33:02 följande:
    Hallå där Gaah vad fint linnet är säger jag bara- sicken jädrans fin kombo! Köpte starsen och regnbågen i tröja tidigare idag men linnet måste nog flytta hit det med...
    Hej på dej

Jaaaaa, det är galet fint, nog dom finaste starsen jag sett, o ihop med regnbågen så blev det verkligen kanon. Klart ni ska ha ett sånt. Jag köpte också dom starsen i tröja innan
  • ängeln83

Funderar på om jag ska slänga ut lite äldre stars på T, dom lär nog inte bli använda mer här hemma nu, vad tycker ni?

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:40:00 följande:
    Ahh skönt att veta att starsen är såå fina IRL att du köper flera plagg
    Skulle kunna köpa precis allt i dom starsen, verkligen dom finaste jag sett.
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2009-01-13 19:42:41 följande:
    Är de så fina IRL att du inte kommer använda de gamla alls?Lääängtar..
    Jaaaaaaaa, jag tror faktiskt inte dom "gamla" kommer bli använda mer när dessa underbara stars landat i Liams garderob
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:44:05 följande:
    Jag väntar lite till med tanke på att reorna rasar i butikerna men det beror på hur gamla starsen är..är det höstens hade jag väntat liite till, är det äldre så hade jag traderat.. Nu får jag ångest för att inte jag kastar ut någonting på T -sitter på massor och då menar jag faktiskt massor
    Det är höstens stars, tror iof inte att just denna storleken finns kvar i så många shopar längre, men det kanske är smartare att vänta lite, eller kanske testa med en till o börja med.

Ha ha, du, jag tror dej, du sitter verkligen på massor
    Jag är faktiskt stolt över att jag är så duktig på att rensa, Liams garderob börjar nästan se normal ut nu
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:47:29 följande:
    Såå fina stars- den gröna färgen är superfin
    Hoppas den är lika fin som jag tror, isf kommer jag älska den, o så fint med dom orange kantbanden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12