Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-01-14 16:27:56 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-14 16:12:53 följande: Söta Isabell!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    isako skrev 2009-01-14 22:19:49 följande:
    Tjejer.. Kan man använda dessa som knickers???I vilken strlk till en kille som normalt har 116? www.luckylittleme.se/product.asp?product=1607...
    klart du kan hmm det beror ju på hur korta du vill att dom ska vara, men 2-3 strl mindre än vad du hade köpt om dom skulle varit hellånga
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2009-01-14 22:20:20 följande:
    Skiljer det mycket i storlek mellan baby 92 och jr 92 i byxor oxå?tyckte stars m röd mudd va fina men modellen på baby såg bättre ut. jr är väl raka??
    vet inte hur mycket det skiljer nu... men min son har 92 i både de vida och de med mudd. jag tycker de vida är coola
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-01-14 22:23:59 följande:
    Men kan de inte bli trånga i midjan om man gör så??
    nääädå. jag har många knickers i strl 74 till isabel som är 3 år...
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-14 22:26:38 följande:
    Å har du bild på dom i jr storlek på Bia?
    japp ska hitta
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 22:26:40 följande:
    Var inne på BomBom idag, tror inte hon har tagit in så mycket kul Inte en endaste liten regnbåge och inte dalmatinertröjan.....ehhhh.....Och inga nya babytröjor....mest byxor och bodys och någon klänning, tights, några starslinnen-INTE den turkosa.....Men, hon hade en del i stl 140   och fina hoodtunikan i svart med vita stars
    men hon tar in så konstigt sortiment ibland. helskumt
    isako skrev 2009-01-14 22:27:49 följande:
    Perfekt :D Sitter med min lista.. Bombom här i stan lovade ta in ALLT jag ville ha skall skicka den till henne nu.. Men den verkar dock ha fått sitt eget lilla liv för siffrorna blir bara hägre o högre
    ahh skoj
    Tjollabolla skrev 2009-01-14 22:29:35 följande:
    Tror ni dennawww.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...Passar med dessa byxornawww.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...?Eller det är inte alls samma grön? Vad ska man annars ha till dom gröna byzzorna?
    dalmatinertröjan tycker jag. eller regnbågen såklart
  • Buttelina

här är dom tjolla... detta är 92.. fast jag har ett par 98 i höstens och de är typ 12cm längre.. så jag har bett om mått från llm... får se om jag får svar. tycker de breda är så coola
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-14 22:46:19 följande:
    12 cm! Omg! Haha! Har nog inte sett dom breda irl. Du får gärna maila vidare måtten till mig när du får dom! baby 92 sitter bra på Milo nu....
    japp ska jag göra påminn mig lite bara
  • Buttelina

åhh gubben här hemma bestämde sig för att gå på bio med isabel på lördag när jag ska till stan med lillebror då kommer jag ju missa isabels första biobesök Fundersam. Fast å andra sidan så är det kanske roligare att shoppa molosar än att kolla på mamma mu och kråkan

• Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:16:33 följande:
    Butte- vilken storlek har du i Bias dalmatinertröja? tror du på 86 el 92 till min skrutt?
    ta 92! jag har 92, men hade det funnits 98 hade jag tagit det
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:12:52 följande:
    Haha...ja, du kommer nog uppskatta blicken av massa Molosar mer än mamma mu
    hmm ja jo, men åhh det hade varit skoj att se hennes förvånade min när hon ser stoora tvn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12