Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej igen.

Tillbaka från Ica och en stund ute, såååå underbart väder, äntligen slipper man alla tjocka kläder, Liam hade bara jeans, NS lurv o mössa och var alldeles svettig på ryggen när vi kom in

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-21 13:26:59 följande:
    Suuupersuper fina Isabel i bt! Älskade verkligen den kombon! Nu har vi varit i stan och röjt. Urcoola Puma dojjs blev det åt Milo
    Åhhh, bild please
    Har blivit sko tokig igen
    LIAM
  • ängeln83
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 13:30:45 följande:
    Oj vad varmt ni har...här är det nogtjocka kläder som gäller ett ba tag ännu fast snödroppen kommit upp hos oss
    Verkligen, värmen kom på en gång, sitter just nu på altanen i bara linne. Såg just en fjäril flyga förbi
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Ännu ett kalas avklarat *pjuh*, o nu är det hockey på högsta volym.

Fick just veta att min "bästis" fick en flicka igår, sitter och letar kläder nu, såklart...
    Nån som har tips på nåt fint? Gärna danskt men inte för extremt.

LIAM
  • ängeln83

Morning.

Liam vaknade tidigt idag också, typiskt när det är sista dagen på helgen och jag verkligen ville sova liiiite längre. Förkyld som sjutton är jag också *suck*

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-22 08:00:54 följande:
    God morgon Här är det oxå pigga barn på morgonen Men dagen blir i alla fall lång och man hinner med en massa.
    Typiskt då jag är sååå morgon trött, har inte vaknat än

Jaaa, så sett är det ju bra, fast idag har jag ingen lust att göra nåt så det blir nog en dryg dag.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-22 08:40:20 följande:
    Ni vet det säkert redan men det är 25% på Freshmilk tom onsdag. Shoppade lite
    Vad shoppade du?
    Jag sitter med lite Katvig i varukorgen Inte fel att shoppa nyheter med 25%
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-22 08:53:13 följande:
    Det blev en Katvig tröja, en Katvig mössa och en NS t-shirt.
    Fiiiiiint. Vilka färger?
    Jag är så sugen på dom grå/vita ränderna.
    LIAM
  • ängeln83

Behöver hjälp, nån som har tips på matchande tröja till dom här brallsen?
    Dom hänger fortfarande i garderoben med lappen kvar, hittar inget att ha till.
    Baggys från Nova Star

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-22 09:05:55 följande:
    Rött passar bra till, men tycker nog att det är mycket som passar. Mna får hålla upp dem mot tröjan.
    Det grå/vita ser sååå fint ut, lite rädd att Liam bleknar bort i dom ljusa färgerna bara.

Hum...jag tycker det är jätte svårt att hitta nåt som matchar till dom brallsen.
    Hittar bara Molos regnbåge och turkosa stars i garderoben.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12