• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej!

Vem är det som har IdaT vinteroverall?? Någon som är inne nu? Hur är den i stl? Räcker stl 80 till en kille som är 70,5 nu? Är de varma och goa?

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-25 13:28:19 följande:
    Ronya har... fast hon verkar inte va här....
    det var hon ja! Får gästboka henne och se vad hon säger sen när hon kommer hit. Hade inte du också en? Eller det var kanske fleeceoverallen?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-25 13:33:16 följande:
    Jag har fleecen ja, men hon har två overallen, en igelkottar å en hajar, vet bara att igelkottarna e liten i storleken. Hon har 92 i båda om jag inte e helt fel på de, å hajarna e större....
    Ok, vad bra, det är hajarna jag funderar på, får se vad hon svarar sen då
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hej!

Usch då, jag skulle visst väldigt väldigt gärna ha en Molosuit på T, dyyyyr blev den...!
    Får man länka till auktioner man vunnit här??

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:53:32 följande:
    En del hittade till mig också. Förvånad!
    ja fy vilken "dummis" som hittade till dig och gjorde mig lite arg Haha!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ami skrev 2009-01-25 22:04:49 följande:
    ami skrev 2009-01-25 21:58:31 följande: Någon?
    jag hade tagit 104. Har köpt en i 104 till sonen att ha nästa år (han blir 3 i april). Han är 98 lång.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hej!

La ut en vinteroverall på T men tog bort den nu igen, kändes lite fel tid... Får väl vänta till hösten.

Äntligen har Jonathan somnat. Vi håller på att lära honom somna i sin egen säng. Idag tog det bara 12 min, skönt!

melizza - jag har också fått mailet av bus och rackartyg, kan maila det till dig om du vill? Inboxa din e-mailadress i så fall.

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    melizza skrev 2009-01-26 10:52:28 följande:
    ååå jag är inte bjuden in till dig  du kanske kan bjuda in mig så jag kan inboxa dig då
    fixar!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Buttelina skrev 2009-01-26 10:56:15 följande:
    hmm stryker menar jag ju godmorgon alla Såg att est fått in katvigstrumps... ÄNTLIGEN är det på g... fast 59kr . deras strumpor har ju inte värsting kvalitet precis och dom behöver ju verkligen INTE höja priserna mer, tycker de är tillräckligt dyra
    ja då borde ju resten också komma denna veckan tycker man, spännande
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    havsvind skrev 2009-01-26 11:00:35 följande:
    Jaa det hoppas vi på!Jag är så himla sugen på ESTs grejer, nån som har koll på när det kommer?
    jag är också sugen på en del där, det kommer att bli en dyr vår känner jag... men fin
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12