Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-15 22:33:43 följande:
     Det blir tyvärr inte så. Känner att jag försummat La Familia nu. Däremot kommer jag dra med sambon till Poppen och klämma på Molosar. Sen blir det ngn slags familjeutflykt.Hoppas ni får superkul! Jag hade gärna hängt med men det är för många "frånvarotillfällen" hemma just nu.
    Och vad frågade jag då?
    Bubblan la in bild på Ida i bt med koppar tröja och byxor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-01-15 22:34:52 följande:
    Och vad frågade jag då? Bubblan la in bild på Ida i bt med koppar tröja och byxor.
    Och jag är för trött för att läsa och svara ordentligt.
    Men hur som helst så är det väl inte puffärmar på kopptröjan med randiga ärmar?
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:38:24 följande:
    Jamen du frågade "Eller är det nåt annat ni diskuterar nu?" och då sa jag att nej, vi pratar koppar som i att nej, vi diskuterar inte något annat utan det är fortfarande koppar.Svårt att göra sig förstådd med skrift ibland Jag ska kika BT eller hennes galleri. Troligen snabbare med galleri
    Ja det är jag som är för trött
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 22:39:11 följande:
    Näehe mina vänner nu ska jag hoppa i loppelådan! Inatt kan jag kanske sova gott nu när jag vet att jag har Vovvesuit & tröja på väg hem. *pust* Att man ens ska behöva känna sig stressad över en sån sak, helt sjuk Natti sötsnokar!   
    Godnatt
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:45:21 följande:
    Haha... Bara du inte tror att jag drygar mig Jag ska nog gå och nanna nu. SNart helg
    Nädå, ingen fara!

Jag ska nog också natta mej nu. Innan E vaknar.
  • lillronya

Godagens i tråden!
    Vad hittar ni på här idag?

• lillronya
    jojoa75 skrev 2009-01-16 09:42:35 följande:
    Nån som vet pris på babyklänningarna?
    Tyckte jag hörde 329 eller nåt sånt..
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-01-16 09:46:59 följande:
    ok, tack! Beställde nu, hoppas att butiken kanske redan har beställt om det nu var så att de var slut hos molo...Koppar, dalmatiner o regnbåge strl 92.Gaaah vad molo är fint i vår!!!
    Just de vill jag också ha.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-01-16 09:49:39 följande:
    sorry..HELLU!!! Förutom att jag suktar efter mer molo så händer inget spec, jobbat inatt o ska gå o sova nu. Gonatt i tråden!
    HEJ!

Och godnatt eller nåt.
    jojoa75 skrev 2009-01-16 09:50:17 följande:
    Då vet jag var dom möjligtvis kan hamna om inte Emma passar i dom!
    Ja vi tackar och tar emot.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-16 09:51:14 följande:
    God morgon alla underbara!Jag har nu spammat bt...Måste bara berätta vad min underbara sambo kläckte ur sej igår.Jag kom hem m regnbågs overall till nästa vinter... Han frågar givetvis vad den kostade, billigt, halva priset ju! Sen säjer han, -Om den nu inte passar blir du ju tvungen att köpa en till. Ja, de blir jag men då säljer jag denna dyrt!Sen när vi går å lägger oss så säjer han, -Älskling, jag tycker de e kul att du har hittat ett intresse som du verkligen trivs med. Vill du köpa dyra kläder till T så får du göra de. Jag köper ju dyra saker till mn lastbil och de har du aldrig gnällt om. Att du sen verkar dela detta intresse med en hel hög tosiga kärringar i datorn är väll oxå ok, då hittar du inte på skit när jag e borta ju...  Så förklarade jag att ni handlar typ 5 gånger mer än mej... å då tyckte han att jag kunde fortsätta en stund till  
    Fiiina bilder!!
    V verkar ha samma inställning som R. Skönt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12