Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-14 23:30:35 följande:
    Ok. Synd bara att det inte finns 92 någonstans. Än i alla fall. Hoppas att de dyker upp. Hinner du inte både gå på bio och shoppa då? Var ska Bia vara förresten? Med dig?
    bia ska shoppa med mig han älskar att bara sitta som en liten pösmunk i vagnen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:30:35 följande:
    Ok. Synd bara att det inte finns 92 någonstans. Än i alla fall. Hoppas att de dyker upp. Hinner du inte både gå på bio och shoppa då? Var ska Bia vara förresten? Med dig?
    o nä både bio o shopping blir dumt... bion börjar sån dum tid... 13.40
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:34:50 följande:
    Ja, det var en udda tid. Och ska Bia med så går det ju kanske inte så bra.Vill också shoppa fina Molosar. Funderade på att kika in på Matador på väg hem imorgon men de har inte så mycket jag vill ha än...
    matador har lite som jag är sugen på... jag gillar dinosarna och de grön/vita ränderna...
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:33:28 följande:
    Vilken tur! N börjar tycka att vagnen är rätt trist. Det är ok att sätta direkt från bilen till vagnen men har han en gång fått gå lite så vill han inte sitta igen.
    lillebror älskar när det är kallt och jag bäddar ner honom ordentligt. då ligger han bara där och säger "mysit, mamma de e mysit"
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-01-15 10:21:44 följande:
    Jag har fått paket, jag har fått paket..la,la...Och i dem fanns det nya MOLOsar..bodysit hund med rosa och blått, dinosuit, hundbyxor rosa och en del äldre(höst)MOLO..åh, vad fina vårens MOLO är IRL...nu ska det shoppas mera
    åhh vilka fina inköp. var köpte du dino suiten? kan man få se en bild kanske?
    Jen ny skrev 2009-01-15 10:17:00 följande:
    Hej!Hoppas allt är bra med er. Fina barn i bildtråden!Måste bara fråga var råsa bubblan köpt de vitrosa randiga med gröna kantband?Sååå fint!Letar 1 års outfit. Ja, Lilly blir ju ett år den 26:e!
    oj 1 år Förvånad
  • Buttelina
    Jen ny skrev 2009-01-15 10:17:00 följande:
    Hej!Hoppas allt är bra med er. Fina barn i bildtråden!Måste bara fråga var råsa bubblan köpt de vitrosa randiga med gröna kantband?Sååå fint!Letar 1 års outfit. Ja, Lilly blir ju ett år den 26:e!
    tror det vitrosa finns på matador
  • Buttelina
    havsvind skrev 2009-01-15 10:28:43 följande:
    Väntar på ett litet paket från LLM idag...Suit med dalmatiner med rosa kant och de gula prickbyxorna med rosa kant.Ville köpa mer därifrån men det stör mig lite att de har högre priser än de andra webshopparna!
    va, har llm högre priser? har sett att dom har det på dalmatinerbyxorna tex.. nått mer?
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-01-15 10:30:34 följande:
    Tyvärr-har ingen laddare till kameran..är dock på ingående..vi glömde den i Sverige..ochh jag har tjatat på maken att han skulle best och förra veckan fick han tummen ur..jag har ju en hel del fina inköp som jag tänkte lägga upp galleriet..bla...
    ok var köpte du den?
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-01-15 10:32:48 följande:
    Sorry-bus&rackartyg
    ingen fara vilken strl tog du? upplever du dom också som stora i år?
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-01-15 10:36:11 följande:
    Jag tog 86 och ja, de är större i år..Gustaf har ju 86 med lite mån i de äldre printen men dessa är def större..och dessutom känns tyget lite "kraftigare"inte lika mjukt och stretchigt som i tex lammsuitarna..vet dock ej hur de blir efter tvätt..
    jaha ok tack
    havsvind skrev 2009-01-15 10:37:22 följande:
    Här kommer juloutfitten.
    åhh sötnosen
  • Buttelina
    maugu skrev 2009-01-15 10:48:28 följande:
    Åh-vilken fin:www.tradera.com/NY-bodysuit-MOLO-auktion_8223...Men-jag kan inte hamstra då vi bara just nu har kommit upp i stk 62
    men åhhh din grabb kan ju få ha den först! det printet är världens finaste! JAG blev sugen på den till lillebror!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12