• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-02 22:28:20 följande:
    här har lillebror bara byxorna på sig... urfina! han har 100+ på bilden... så ta en 110+ till din lille grabb
    åhhh niiiiice :)
  • Emmsan

hmm hörrni jag börjar bli nervös.. har beställt på funkybaby o tog på faktura problemet nu är bara att det verkar som om paketet har försvunnit?? har aldrig hänt mej! vaaad tusan ska jag göra?? inte kul o betala för kläder man inte fåt5t ju men samtidigt vill man ju inte ha ngn betalnsingsanmärkningLedsen

• Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2009-02-03 08:10:21 följande:
    kolla med dom paketet är väl deras ansvar. Men som sagt kolla snabbt hade själv ett paket som försvann i från est med en faktura & det bolaget som sköter dom flestas sådan är skitsnabba på att skicka ut påminnelser osv...
     har flör mej hon sa att det skickade det förra måndagen över en vecka nu då alltså.. har aldrig handlat på faktura förut kommer den med i paketet eller kommer den vid sidan om??
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2009-02-03 08:14:27 följande:
    I paketet. som sagt jag gjorde det en gång & aldrig mer blev sånt strul & jag fick betala kläderna ändå paketet kom långt om längen men surt var det innan dess.
    ja faktura blir det då aldrig mer :(
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2009-02-03 08:26:55 följande:
    känner jagmig osäker brukar jag ta postforskott det gjorde jag hos elaraff förstå gången.
    mm det är lite sura extra pengar tur iallafall att det aldrig strular annars när man handlar
  • Emmsan

åhh är sååå lycklig 2 liiiiiiiila idat regnställ inhandlade

• Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-03 09:50:12 följande:
    EMMSAN!!!!!!!!!! Jag som trodde dom öppnade 10... då snodde du dom mitt framför ögonen på mej
     butte har nog tipsat måååånga
     de öppnar 10 men de är ju där innan ;)
  • Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-03 09:54:05 följande:
    Men helt ärligt, vad ska du m igelkottar i 74/80 till!?!?
    åhh  han är ju liiiten ;) han har precis börjat använda 80 men e det preciiis lagom åker det ut  därav garderade jag mej med 98 oxå
  • Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-03 09:57:07 följande:
    Typiskt dej.. jag som behövde för framtida dagis behov....
    me to Generad
  • Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-03 09:58:27 följande:
    Men han kommer aldrig kunna ha 74/80, likabra att du ringer å säjer de direkt så tar jag de
    hahaha jooodååå idaT e ganska stora jööö ;) han har 74 i deras andra kläder hihi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12