Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-01-18 08:49:31 följande:
    Ja, låter som ett schysst jobb!
    ja men visst gör det
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 09:01:56 följande:
    Håller tumsen
    VA! Har du dålig koll! Det tror jag inte! Springer in till LLM
    jompa skrev 2009-01-18 08:59:53 följande:
    GodmorgonMin lilla tjej som annars aldrig vill klä på sig sprang in i badrummet när jag sa att vi skulle sätta på vovvarna När jag sen gick för att hämta strumpor blev hon hysterisk och trodde att hon inte skulle få ha vovvarna, blev dock lugn ganska snart då tröjan åkte på
    Ha ha vad gulligt. Det låter verkligen lovande. Sveas vovvar är på väg hit med posten
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-01-18 09:11:43 följande:
    Måste erkänna att jag är besviken på andrahandsvärdet på småfolks lurvar...med tanke på nypris menar jag, trodde faktiskt att det skulle vara lite mer intresse om man säger såFår bli Molo lurvar om man planerar att sälja på T när man är färdig med dom
    jo jag förstår det, jag är jätte sugen, men känns som lite mycket för en fleece tröja till Svea. Vissa saker är jag liiite snål med
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-01-18 09:29:49 följande:
    Särskilt när nya Molo kommit
    Jo molosar vill jag ha, men inte deras fleece tröjor
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-01-18 09:48:11 följande:
    Så här på morgonen är det väl nästan dags för en liten enkät? Vad tycker du om nya Molo?Vilket/vilka är favoriterna?Vilket tycker du minst om?Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?Vad önskar du kom mera?Vad har du handlat/beställt hittills?Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?
    Vad tycker du om nya Molo?
    Älskar!!!!

Vilket/vilka är favoriterna?
    Molo dalmatiner med stjärnarmar

Vilket tycker du minst om?
    Dinosaurierna

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?
    ja dinos säger jag

Vad önskar du kom mera?
    Vår kläder hade varit kul och lite roliga mössor

Vad har du handlat/beställt hittills?
    dalmatinertröja med stjärnarmar och dalmatiner leggins.

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?
    babyklänningar med dalmatiner, koppar o fjärliar till svea
    Koppar tröjan till svea
    blomtröjan med randiga armar till svea
    Godisautomater till anton
    Stjärnlinne till anton
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 10:00:46 följande:
    Å Löve enkät ju!!1Vad tycker du om nya Molo?Älskar!!!Vilket/vilka är favoriterna?Vovvarna absolut!! Vilket tycker du minst om?Hmmm... Jag tycker inte pärlplattorna är så fina. Men allra fulast är camoflagen!Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?Det som kommer sälja minst tror jag kommer vara camoflage. Gillar dinosarna men avskyr camo!Vad önskar du kom mera?Såg i katalogen igår att det skulle komma ngt print med palmer, så det är jag nyfiken på. Vad har du handlat/beställt hittills?Dalmatinersuit, dalmatinertröja, stjärnbyxor i turkost, regnbågebyxor & tröja. Tröja med bilar & rutor + rutiga byxor. Dinobyxor.Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?Astronaut tröja eller suit om det går att få tag på.RegnbågejackaGröna stars, både byxor och tröjaHangartröja Basketkängor! Lila lurvÅ säkert maassa mer...
    Det finns ju t-shirtar med palmer o bilar på pojksidan på llm. Den skall sonen ha har han bestämt
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2009-01-18 19:03:04 följande:
    lagt in bild i BT på sonen i dalmatinerbyxa och blå cirkelbody, himla fin kombo - särskilt på grabb! Tufft med lite rosa detaljer, kaxigt tycker jag.
    Jättefina! Söt kille o fina kläder.
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2009-01-18 19:09:21 följande:
    inte jag heller, bästa printet någonsin!!!!! Kan kombineras lätt med alla möjliga färger, inte sant?
    Åhhh vilken snygg tröja!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12