Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-27 12:51:31 följande:
    vilken strl?
    Till kompisens bebis...typ 62 el 68.
    Kom just på att jag har en kod på 100 kr rabatt hos Matador, då blir ju bodyn billig så jag borde få ett par bralls också för 200 kr.
    LIAM
  • ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-03-27 13:06:54 följande:
    ingen kod som du kan dela med dej av..? 
    Tyvärr inte, fick den som kompensation för en Molo tröja som jag var lite missnöjd med.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:20:15 följande:
    www.shop.babyclothes.se/nanoou-bodysuit-splas... till bebisen juu  gillar nu mamman lite midlare toner så är ju den perfekt
    Jaaa, den är ju fin. Tror hon är sådär till typ Småfolk o Molos print, det var därför jag tänkte på Katvig också.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:23:45 följande:
    haha perfekt julklapp ju låter lite likt det kuponghäftet som min gubbe fick när han fyllde år. olika kuponger där det stog "mamma lagar maten" "pappa får ensamkväll hemma" och sen var där en del snuskigare också
    *asg*
    Klart det var det när det är Buttes påhitt
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:26:01 följande:
    jaa alla har ju inte vår smak min ena komis (som inte har barn än) tycker mina barn har lite väääl intensiva kläder men hon tycker alltid dom är fina när dom har villervalla på sig. så när hon skaffar bebis så ska jag överösa henne med villervalla. ska börja bunkra redan nu
    Näh, konstigt nog
    Men det är klart, har man bara handlat på HM tidigare så kan ju "våra" kläder kännas lite extrema kanske. Jag är ju själv lite halv känslig när det gäller en del av Molos print, det blir lixom lite too much och jag tröttnar fort.
    LIAM
  • ängeln83

Vad tror ni om lila/vit Katvig body/strumps och Lindex lila velour bralls då?

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:37:29 följande:
    jaa jag tokälskar vissa print men sen blir det plötsligt bara för mycket och så är man plötsligt trött på det
    Mm, så känner jag för dalmatinerna just nu, blev helt kär i dom och tänkte köpa hur mkt som helst, tur att jag inte gjorde det för både tröjan och t-shirten hänger nästintill oanvända här hemma.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:38:16 följande:
    jag hade brytit av med rosa bralls jag, men jag är kanske lite konstig
    Det kan man ju också göra, ljus eller mörk rosa?
    Näääh, butte inte konstig
    LIAM
  • ängeln83

Nu kom postis med en massa fint
    Men hum...verkar som jag tog fel storlek i IdaT strumpsen, dom ser ju tok små ut.

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12