Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-09 20:07:26 följande:
    llm jag ringde dit innan och la undan de två och hon sa att där var tre lådor så det var bara att komma in. så jag åkte dit och så låg de två tröjorna undanlagda till mig men jag fick inte kolla på de andra kläderna  för de skulle först lagerföra allt. men hallå jag kunde väl fått TITTA!
    jisses... Var det inte bombom du hade fått rota i kartongerna nån säsong?
  • jojoa75
    isako skrev 2009-01-09 20:09:02 följande:
    Hej tjejer tänkte joina er om det är ok.. Har hållt mig i bakgrunden men handlat mycket, främst Molo som jag älskar.. Är dock ledsen idag.. Ville ha cup tröjan o den finns INGENSTANS att hitta i strlk 68.. Är det så att alla inte har fått den än eller? Har bara hittat den hos EST men finns bara kvar i stooor storlek... Vad är det för dalmatiner tröja ni snackar om??Rååsa bublan.. Bara så att du vet.. Jag är superavis!!
    välkommen

Tror att det kommer att komma mer i de affärer som tagit in o dessutom i fler shopar allteftersom, luckylittleme har säkert tagit in en hel del, det brukar dom göra.
  • jojoa75
    isako skrev 2009-01-09 20:11:58 följande:
    Köpte en den röda hoodtröjan med stjärnan på rean, men när jag fick den idag så kände jag bara bläää. Sorry alla NS fans.. Blir Tradera på den..
    åå den som är så snygg! Men kanske mer till större barn? Alltså att den blir snyggare då..
  • jojoa75
    Nova76 skrev 2009-01-09 20:12:57 följande:
    aha, så kan man egentligen göra en vanlig annons och sen kopiera det till powerlistern. Jag testade men det såg skumt ut och jag vågade inte ladda upp. Men jag ska testa igen! Tack!!!
    Jag skriver alltid direkt i powerlistern, men skriver de koderna som jag gav dig tidigare! Kolla mina auktioner så ser du hur de blir, men jag hade gärna kunnat mer, hade velat göra större text o finare stil o sådär.. men men det är ju iaf bättre än att bara skriva rakt upp o ner. Blir så tråkigt att läsa då.
  • jojoa75

Gooooomorrron!!!!!!

Jobbat hela natten o har nu suttit o ätit frukost o läst tillbaka, nu ska jag gå o lägga mig i en varm o go säng o drömma om molosar o hoppas att annacill får hem mina kläder suuuuuuuuupersnabbt, typ igår

Gonatt

• jojoa75
    Helle skrev 2009-01-10 08:49:49 följande:
    God morgon!Här är både manne och jag dåliga, men barnen friska så det blir nog en härlig dag OT men hur är Nova Star i modellerna, jag tänker på Denim Raw Red och Denim Raw Light. Sonen har ju inga NS än men efter era lovord här så tänker jag ju att han måste få åtminstone ett par. Passar 104 en 1 m kille el ska man ta större? Behöver hjälp m a o
    mm håller med jompa, raw light är liten aningens bredare, framför allt nertill vid smalbenen typ. Inte alls mkt...
  • jojoa75
    Helle skrev 2009-01-10 08:58:25 följande:
    Ok tack! Det borde ju fungera det med till min kille. Han är ganska långsmal.
    Min son är oxå långsmal o jag tyckte red satt snyggare på honom. Tyvärr har han numera totalslutat använda novastar brallor.. Till mammans stora sorg.. älskar novastar jeans o de andra brallorna oxå Emma gillar inte jeans överhuvudtaget tyvärr.
  • jojoa75

Halloj i tråden!
    snigelina: du som haft tröja med knapp i tidigare modeller.. den med kossor, den passformen, hur var den?

Måste rusa, så jag läser ikapp från jobb inatt istället!

• jojoa75
    snigelina skrev 2009-01-10 19:56:49 följande:
    Den är inte lika fin, den går in nedtill så den nästan sitter tight där. Ser alltså ganska puffig ut upptill (som nuverande modell) och sen går den in. Jag använder dem endast under hängsleklänning faktiskt..
    ok, då håller jag mig ifrån den, den är nog för liten då

var har du hittat regnbågsbrallorna till baby?
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-01-10 21:08:04 följande:
    Bara på Ziggys än så länge, om du menar de raka?
    du skrev att du tänkt köpa som knickers, funderar själv på det nämligen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12