• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-09 20:18:48 följande:
    Alltså jag är ju inte helt säker, men så här skrev hon i mailet:Vi kommer att få in väldigt mycket. Det har dock inte kommit ännu utan väntas nästa vecka och en till leverans om några veckor.
    ok, tack!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 20:43:39 följande:
    ÅÅ jag vill så gärna shoppa Molo... Funkybaby skulle få in nästa vecka, men icke fick man reservera där... Kommer aldrig få min suit, de tar ju slut direkt!
    bus och rackartyg skulle ta in upp till stl 92, kolla med dem annars

fick inte heller reservera på Funky..
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-09 20:57:35 följande:
    taskigt när man inte får det tycker jag, ja menar vill de inte sälja eller???
    de får väl/ju sålt det ändå antar jag
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:00:44 följande:
    jo det är klart men de hade kanske fått en hängiven kund som ville komma tillbaka o köpa mer. man skaffar sig ju sina favvo butiker. Jag tycker bra kund kontakt är super viktigt
    jo håller med dig om det!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:02:26 följande:
    nova kan inte sluta titta på din underbara nya bild, du lyser upp hela tråden
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:18:46 följande:
    ja det knallar o går, trist att jobba men det vet du redan att jag tycker Skall börja 6 imorgon också så det får inte bli för sent ikväll. Filar lite på min molo lista som verkar ha fått eget liv nu och bara bli längre o längre uppe i typ 12000kr nu. Fattar inte hur jag skall kunna få ner den heller, var börjar man liksom???Går egenom gardroben och försöker hitta nåt jag kan sälja men det är lika svårt som alltid att sälja o sperciellt om det inte är för litet än suck
    oj, oj, oj, 12000
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:23:43 följande:
    Men du har också 2 barn, har du någon lista???Man tror det skall sluta på 5000 men när man räknar med de verkliga priserna så blir det hur mycket som helst.
    näe, jag kör på impuls haha! Tyvärr för plånboken...

Jag hade nog iofs säkert kunnat handla upp 12000 om jag hade varit tvungen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

OT, Fick hem världens finaste väskor från My little star (Ju ju be) idag. Blev helt kär!  Nu åker den gamla skötväskan all världens väg!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Butte - vilken stl på dalmatinertröjan? 92? Är den möjligtvis jättestor i stl?  Näe, jag kan väl glömma att trycka ner Hannes i en sån...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12