• Hilti

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-14 20:08:34 följande:
    jag skulle tro att han är 81-83 cm lång och han väger 13 kg. Han har 86 i sina byxor från Molo nu. Men en del print är större än andra. Då bör jag nog ta 92 till honom i alla fall.
    Ja, tror du skal slå till på 92. Jag tycker det är snyggare med lite stora än för små iaf.
  • Hilti

God kväll..

Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt.

Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?

• Hilti
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:41:01 följande:
    Nej, jag störde mig också och då är ändå mina bilder utan barn. Kanske för att jag haft bildtjuvar förut på T som jag stör mig. Förstår er som har barnen med.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:45:04 följande:
    Tycker INTE det är oki!!! Man frågar alltid FÖRE man använder bilder, inte efter!!
    Ah, då kanske jag inte är surtant endå
  • Hilti
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:50:40 följande:
    Hon får många besökare till bloggen på detta
    Ja, det får hon gärna få om det är besökare hon raggar...
  • Hilti
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 21:56:40 följande:
    Samlar besökare?? *kan ingenting om bloggar*
    Tydligen inte jag heller Tänkte inte ens på det före Bubblan skrev det. Puckat av mig att direktlänka... men nu är det för sent
  • Hilti
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 22:03:55 följande:
    Jag måste fråga... ni som traderar, har ni reagerat på att bildkvaliten blir sämre när man lägger upp bilden i auktionen? Jag vet att det brukar bli det om man använder powerlisten men nu lägger jag upp manuellt och det blir ändå så. Färgerna blir liksom inte lika bra som på orginalbilden. Eller är det bara vi som har en crappig kamera.
    Konstigt att du skriver precis det. Jag fick nyss ett mail från en tjej som frågade om det fanns en stor rosa fläck på en av mine auktioner. Visst, när jag kollade så var bilden missfärgat, men jag letade fram orginalbilden og skickade den tillbaka. Trist att det blir så...

Skal forsöka lära mig det Smultronhjärta skrive, men det blir nog svårt. Är tyvärr inte så himla kunnig innom bilder...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12