Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-09 16:18:03 följande:
    Dalmatiner med stars ärmar och det turkosa stars linnet med regnbåge baksida, sååå jädrans fint, måste ha tröjan också. Tycker också dino e cool men INTE camo, alltså jag klarar inte av det, får isf bli nåt plagg utan camo, typ bralls eller nåt. Kan tänka mej att suiten är läcker, men här blir det inga flera suits eller bodys.
    Niiiice inköp!!

Jag har inget emot camo faktiskt... Tror det kan sälja rätt bra *camo linne och camo knickers med kepa*  ME LIKE

Å jag har 7 suits på listan hittils och vill plocka bort 5 helst, men det GÅÅÅÅÅÅR INTE
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å nu har jag 45 plagg på min Molo lista   Guuuuud va svårt å välja!!!

• RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2009-01-09 18:18:25 följande:
    Hej hejHittat hitJag o Alvin har legat magsjuka inatt och idag. Jag mår ännu som en skit.Fan vad äckligt och huvudet bultar och fryserFick iallafall Moonkids på posten idag.
    usch!!   *kryapåerkram*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:12:52 följande:
    ÅÅå jag vill ha med bara vovvar! Men helst i jr... Tror ni det kommer? Med blåa kantband då... Nån som vet? Tycker dom är riktigt snygga med stjärnarmar med, skulle vilja ha båda
    tror inte de kommer vovvar på junior pojk, sååååå himla ledsamt för pojkarna
  • RååSa BuBBlan

Tjolla--- Men en tshirt med vovvar och starsärmar kommer det på baby å de borde han ju kunna ha över sommaren i 92

• RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-01-09 18:38:40 följande:
    Wow Jag har beställt 2 på annacill och lämnat in en lätt lista på 11 plagg till på B&R, men visst jag har ett gäng saker till jag skulle vilja ha också
    å inte kommer jag köpa alla, måste rensa ur ett gäng absolut
  • RååSa BuBBlan
    Nova76 skrev 2009-01-09 18:41:00 följande:
    H ville så jättegärna ha en vovvetröja precis som lillebrors body... himla synd att det inte kommer...
    Ja va dumt av dom   
  • RååSa BuBBlan

Fy va jag vill ha dino suit och tecknade bilar suit till Bubblan, men jag kan inte köpa 9 suits till henne , hon börjar bli för stor för dom..  Iofs toppen jamaser, men liiite väl dyra sådana ju

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12