Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-01-25 22:18:58 följande:
    Vilka fina bilder på din son i BT! Så söt och cool! Så fint med katvig mössa till. JuliaochNelly, fin bild på din son i skinnjackan. Är den fodrad?
    ja tunt fodrad blir sådär gosig & mjuk perfekt då jagh har två frys fisar.
  • Mamma Kråkan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 22:25:41 följande:
    J o N vi har oxå den jackan och den e sååååååå fin och tuff men lite svår att kombinera mössa till
    hmm kan tänka mig det tänkte..måste fråga när köpte du din..? den förvirrade hm personalen visste inte hur länge dom haft dom.funderar på om det är värt & ringa runt lite & kolla om nån annan butik har större-
  • Mamma Kråkan
    Preggi skrev 2009-01-25 22:29:16 följande:
    Vad mysigt, då måste jag ta mig till HM med den här veckan... Någon som tvättat sin blå lurv med röd kant från i höstas? Min är förstörd! Måste reklamera den, synd bara att jag inte vet var kvittot är.. Kant banden är helt missfärgade
    ja då blir det liksom inte så kallt mamma ska ju ha en likadan svart finns ju på större barn avd Flört du kan väl hojta om du ser att dom har i 104 ?
  • Mamma Kråkan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 22:30:11 följande:
    nu har jag oxå varit där och lagt en komentar
    Buttelina skrev 2009-01-25 22:31:37 följande:
    haha röstat
    bra jobbat jag funderade ett tag på att lägga in en bild på viggo i dag i sin roosa bodyFlört
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 22:32:10 följande:
    jag köpte den i torsdags... de var den minstaz i dom stora storlekarna vet inte vilka andra storlekar det fans... våran är en 116

aaa då har dom kanske inte funnit så länge jag köpte 86 till lilleman..då ska här ringas imorgon Flört

nää nu måste jag ta tvätten & sova lite

sov så gott allesammans

• Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 20:29:17 följande:
    du kan få en hopplös unge till om du vill? Just nu sitter hon o försöker slita åt sig mormors tidning o snart tappar hon väl tålamodet så jag får ta henne....hon har Argentinska tider. Somnar 12-1 o vaknar 9-10
    aa då kan jag ta henne så kan du få viggo han sover mellan 9 & 5 ( vaknar i och för sig tusen gånger på natten med) & nelly sover mellan 23- 9 alltså noll mamma sov tid.
    hade ni det trevligt nere i värmen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12