Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:37:35 följande:
    Han har 98, den är perfekt. Lite växtmån men inte för stor. Underbar är den! Den MÅSTE liam ha! Jag såg racertröjan i nån annan färg som jag inte sett innan igår, tror tröjan var grön och bilarna oranga. Så snygg!! Fast det vi behöver nu är ju t-shirts...
    Hur länge tror du han kan ha den då? O hur pass varm är den? Tycker det är liiite lurigt att köpa jackor nu när värmen börjar komma, igår hade Liam bara tröja på sej, jacka behövdes absolut inte.

Vilken färg ska Liam ha då?, velar mellan orange och grön.

ÅÅh, vart såg du den?
    Här behövs också t-shirts mest, men det är klart, nån tröja behövs ju alltid
    LIAM
  • ängeln83

Jag ska gosa med liten bebis imorgon, ska åka och överlämna kläderna till arbetskompisens lilla sötnos, ska bli sååå mysigt. Riktigt bebis sugen e man allt.

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:46:53 följande:
    Den är jättetunn och kommer vara perfekt i sommar om det blåser lite eller regnar, så ja, den tycker jag absolut han har användning för! Och jag tycker han ska ha orange! Hmm det var nog i Barnsligt i Lund.
    Det låter ju kanon bra DÅ måste Liam ha en sån ju...mmm...den orange är himlans fin, lutar nog mest åt den, fast jag gillar ju grönt också men inte om den gröna är för mesig.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:51:58 följande:
    Ja det skulle varit med knallgrön. Absolut ska han ha den, den känns sååå skön.
    Det blev den orange o så råkade det slinka ner ett par regnbågs regnbysser också {#lang_emotions_sealed}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer}
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-04-05 17:53:38 följande:
    Hoppsan då!
    Så kan det gå när man vill ha fraktfritt
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:56:32 följande:
    Ja det slinker ju ner så lätt Vart shoppade du?
    Konstigt att det nästan alltid slinker ner nåt mer Fast dom var ganska nödvändiga då Liams börjar bli för små.

Hoppade från Mysgrodan.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-04-05 17:56:51 följande:
    VAR????
    Mysgrodan.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 18:01:32 följande:
    Ja men då så! Det kommer bli toppenfint!
    Det tror jag också, finaste barnet på dagis gården
    LIAM
  • ängeln83

Nu vill jag ha tips på skor också, helst med kardborre och inte alltför dyra då dom ska vara "dagis skor", han har en massa adidas och puma men jag tycker dom är liiite för fina

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 18:09:56 följande:
    Jaa dom ville jag ha men dom fanns bara upp till 23! *morr* Dom var såå himla bra i fjol. Ängeln: vi kör med Milos puma på dagis, han har bara dom och bilskorna. Om några månader blir det ju ändå sandaler...
    Funderar på om Liam ska ha sina puma på dagis men jag veti sjutton, såg att dom hade Cars skor på T
    LIAM
  • ängeln83
    Tindrisen03 skrev 2009-04-05 18:21:23 följande:
    Tycker annars att goretex tennisskor är outstanding på dagis. Andas och är vattentäta. Vill inte ha plastskinnskor på T och N hela dagarna på dagis som ex tenniskor fr Skopunkten och Din Sko kan vara. De blir ju jättevarma om fötterna i sådana och kan få fotsvamp om det vill sig illa
    Fast det beror ju lite på hur mycket dom är ute också, på Liams dagis är dom bara ute 1 timma på f.m och 1 timma på e.m.
    LIAM
  • ängeln83

Ser att ni pratar graviditeter, jag har aldrig mått så bra som när jag väntade Liam, inget illamående eller krämpor, det jag är mest rädd för är att föda för tidigt igen, inget roligt att ligga på neo i flera veckor när man har barn hemma, med Liam var det ju en sak eftersom det bara var vi då.

LIAM
  • ängeln83

Hallå tjejer.

Kikar in för första gången denna vecka...fullt upp på jobbet och fullt upp hemma, snacka om att man är trött när kvällen kommer.

Hur står det till här inne?

LIAM
  • ängeln83
    trunken81 skrev 2009-04-07 19:30:53 följande:
    Och jag tycker vi har fullt upp fastän jag inte jobbar än, så jag förstår verkligen tröttheten! Här är allt lugnt tror jag, jag kom också nyss in
    Tyckte också att jag hade fullt upp redan innan, fattade inte hur det skulle funka när jag började jobba igen, funkar gör det ju men ooooj så trött man är, skulle lätt kunna somna typ nu
    LIAM
  • ängeln83
    trunken81 skrev 2009-04-07 19:54:39 följande:
    Kan tänka mig det   jag ska också börja jobba snart  vad jobbar du med?
    När ska du börja jobba?
    Jobbar som montör (höj/sänkbara skrivbord), inte direkt dröm yrket men det är bra arbetstider, bra betalt och världens bästa arbetskompisar så det funkar
    Vad jobbar du med?
    LIAM
  • ängeln83

Kikar in igen efter en låååååååång dusch.

Sitter och kikar igenom shoparna och inser att det inte längre finns nånting jag vill ha, är det bara jag som tröttnar fort på kläderna?

LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 20:47:59 följande:
    Det lät skönt. Nu skall jag också ta en dusch. och ja jag tröttnar också, kanske inte på det som finns i shopparna, men det som finns i lådan här hemma.
    Riktigt skönt, speciellt när man inte behöver stressa sej igenom duschen , fast gubben muttrar alltid lite när jag tar mina 30 minuters pass

Mmm...alltså jag är SÅ trött på alla Liams kläder, han använder typ 2-3 tröjor just nu, resten bara hänger där inne.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Bara ½ dag kvar att jobba sen är jag ledig tills på tisdag, ska bli sååå skönt.
    Fick fin post från Mysgrodan idag, som by the way är min nya favvo butik {#lang_emotions_heart}

LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-04-08 19:46:35 följande:
    Är det dem som heter XL??? Är de för rundare barn eller är det bara som jag fått för mig. Funkar de för smala barn med? Tycker de är skit snygga men inte vågat köpa för jag var rädd att de skulle bli för stora i midjan
    Lägger mej i lite Du måååste ju köpa dom som heter baggy XL, såå sjukt snygga. Liam är ju en smalis men dom sitter kanon bra på honom.
    IMG_2658.JPGIMG_2659.JPG
    LIAM
  • ängeln83

Men Butte då...va hålleru på meee? {#lang_emotions_dreamer}

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12