• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vad tycker du om nya Molo?

Ohhhh kärlek!!

Vilket/vilka är favoriterna?

Kopparna, butterflies, Cuba cars, regnbågen, hand i hand, stjärnor, prickar, pärlplattorna, bubblegum.........

Vilket tycker du minst om?
    Fula trycket på baksidan av billinnet :( (Inte cubacars)
    Volangerna på klänningarna

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?
    Dinusarierna med kamoflagetryck!

Vad önskar du kom mera?
    BABYKLÄNNINGAR!!

Vad har du handlat/beställt hittills?

Koppar - body, byxa o bodysuit
    Hand i hand - body, tröja, dregellapp
    Butterflies - dregellapp, tröja
    Prickar - Tröja
    Dalmatiner - byxa
    Stjärnor - svart linne, gröna knickers
    Cubacars - linne
    Bubblegum - linne
    bilar- tröja
    regnbåge - linne & knickers

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?
    Butterflies - bodysuit
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

Incommunicado - Du var då till o med mer galen än mig.. Säg mig.. Är du fortfarande gift
    Snygg shoppinglista!

• isako

Incommunicado - Göööött! Jag har fått vara snäll i snart två veckor nu *pust*
    Tar på krafterna

• isako
    Innerjoin skrev 2009-01-18 14:14:37 följande:
    Hur är Molos linnen i strl? Tänker mest på längden i livet....Hade hoppats att Batinki skulle tagit hem 140 i Dalmatinerlinnet, men icke....Funderar nu om det kan gå med 128...
    De är tighta men hyfsat långa. Jag tog 128 till Isak. Han har normalt 122/128 i bla Polarns kläder annars o Molos linne var absolut tillräckligt långa - tom lite långa men som sagt tighta. Inte korvskins tight men ja.. Du förtsår
  • isako
    Saraia skrev 2009-01-18 17:44:25 följande:
    E lurvoverallerna fr molo ok i stl??? Funderar på o köpa en t en som e nyfödd... 56 borde räcka eller??
    Helt klart 62. De är inte såå stora is strlken.
    Miriam är 3 månader nu ca 61 cm lång o väger ca 5,6 kg. Har börjat använda strlk 68 på henne o skulle mer säga att den sitter bra på henne än att den är stor.
    (Det är den lila med rosa stickade fickor fram, men kan inte tänka mig att de skilje nämvärt i strlk)
  • isako
    Buttelina skrev 2009-01-18 18:42:22 följande:
    min gubbe är sur Han tycker webshopparna är lite tröga som inte fattar att de borde tagit in dinosauriesuiten i strl 92 HAN hade köpt den direkt
    Ohhh vill du byta gubbe
  • isako
    LykkeLee skrev 2009-01-18 18:46:11 följande:
    Min gubbe har aldrig varit in på en web-shop som inte innehåller tekniska prylar
    hahah jag tror inte min gubbe har varit inne på en webbshop alls Och hade det inte varit för att jag dragit in honom på Polarn en eller två ggr så hade han inte varit inne i en affär som säljer barnkläder heller.. *suck*
  • isako
    Buttelina skrev 2009-01-18 18:53:41 följande:
    japp det tar ett tag han sa dessutom nu ikväll att han skulle jobba lite extra så han kunde köpa sin älskade databox som han ska koppla till tvn och då skulle han jobba så pass att där blev en peng till mig också
    Naaaw vad snäll han är!
  • isako
    ÖNadja skrev 2009-01-18 20:09:56 följande:
    OT Samvetsfråga! Elvis fick en jacka och byxa från Lindex bamse serie i julklapp (värde ca 330 kr) av sin farmor. Hon frågade om de va rätt storlek och så, och japp de va det och de va jätte fint sa jag. Nu är det så att storleken är rätt, MEN jag kommer aldrig att ta på han nå Bamsekläder, jag har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det. Jag har inte samvete att säga att ja vill byta, så jag funderar på att byta det utan att säga nå..(och om hon frågar,berätta..) jag vill hellre ha Velourbyxor och nån enfärgad t-shirt för 330 kr. Hur skulle ni ha gjort?! =)
    Helt ärligt har det hänt mig o då har jag bytt in det.. Hellre det än att det bara ligger.
    Har ngn frågat har jag sagt att det var hål, för litet, för stort eller nått.. Jag vet jag är en ond människa men måste också påpeka att farmor i den här familjen har... speciel smak är det mest diplomatiska jag kan komma på... Och därför har jag gjort så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12