Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-14 15:08:34 följande:
    Verkligen underbar, vill ha typ allt. Synd att man inte har en flicka också, så mycket fin ju.Hoppas på lite stars påfyllning imorgon jag.

Å jag hade velat ha en liten pojke jag   Men shit va dyrt de hade blitt med TVÅ barn och handla Molosar åt  Kanske tur mina andra e så stora som dom e

Vilka stars har du på väg?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2009-01-14 14:54:29 följande:
    Hej!Någon här? Tänkte köpa en mössa till P till nästa vinter. Vet ni hur mössan är i år molos med stjärnor? Förra årets har hon M i den är nästan lite stor. Matilda  har M hon med i sin men den är mkt mindre än Philippas. Tror ni att jag ska ha M eller L till P nästa vinter hon kommer att vara 4,5 år då? Haha, vad kul!
    Hej

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med mössorna Fundersam  *dålig på dom*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-14 15:11:46 följande:
    Hej flickor! Äntligen hemma från jobb. *trött* Att ett gäng ungar kan föra så mkt liv!!! ÅÅ jag vill oxå shoppa Molo.... Har fortfarande inte köpt ngt, allt tar ju slut i rätt storlekar!!
    Hej o välkommen hem

Å det kommer mera!! Batinki hade väl fått leverans idag Maila o kolla om dom har det du söker kanske?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-14 15:13:25 följande:
    Det är väl så Ja herregud, då hade det blivit rejält dyrt. Beställde grön tröja med vita stars och den turkosa tröjan med flerfärgade stars, uuuuunderbar.
    Fina

Vi ska köpa de blå byxorna med vita stars bestämde jag igår, köra dom med ljusrosa tröja till..
  • RååSa BuBBlan
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-14 15:14:05 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 15:10:30 följande: Jodå det är dyrt ska du veta
    a just de!! du har ju två å handla till kan tänka mig de kostar kronor öh Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-14 15:16:06 följande:
    Ah, älskar verkligen det turkosa stars printet, så jädrans fint. O dom gröna är nog också fina.Bra beslut, den blåa är sååå härlig i färgen ju.
    e den lik din bild i färg?
    Tjollabolla skrev 2009-01-14 15:16:34 följande:
    Jo jag har mailat med en butik som ska få det jag vill ha, men deras leverans segar ju såklart.. *snyyft*
    åhh.. segisar
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-01-14 15:18:07 följande:
    Åhhhh aj nu äntligen har jag fått tag i den nya molo tröjan, dalmatiner med stjärnor. Visst blir den fin till svea med en jeanskjol eller en turkos kjol?
    kanoners!!
    ängeln83 skrev 2009-01-14 15:19:37 följande:
    rååsa bubblanFörsökte ta en närbild igår men då blev den blå för ljus, men jag tycker att denna bilden stämmer bra med hur dom ser ut IRL.
    amen då blir det nog bra rädd att den skulle va för mesig i de blå..
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-01-14 15:36:59 följande:
    var hittade du denna fanns dom i större där med ? måste ha en till nelly med
    LLM
    trunken81 skrev 2009-01-14 15:47:12 följande:
    Åh så mkt shopping du har gjort!
    Fint va Skrattande
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-14 16:10:11 följande:
    borde inte dalmatinerna vara fint till molos gamla neonrosa/turkosa?
    Hm.. jo kanske  men har för mig att den gamla kanten inte är riktigt samma som denna, men de kanske funkar ändå? Jag tycker mycket mer om denna nya än den gamla
    ängeln83 skrev 2009-01-14 16:10:53 följande:
    Grattis till fiiiiina tröjan
    dyr blev han, men de får de vara värt Vi ska ha rööööööda velourbysser till den!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12