Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:52:00 följande:
    du e så nyttig du!! själv gjorde jag snöbollar (chokladbollar rullade i massa florsocker)
    Jag har börjat med Viktklubb. Nu jäklar ska de sista kilona bort. Blir trött på att de belägrat min kropp!

Snöbollar låter gott! LCHF är ju en diet det också
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 21:56:01 följande:
    *kikar in som snabbast*Hemma på permis från sjukhuset... Alice blev akutopererad i söndags natt.
    Nej men fy! Vad har hänt??
  • Duntoffla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:05:17 följande:
    Mellan två blöjbyten så hade hon svullnat upp i ljumsken och skrek av smärta och vi for till akuten. De misstänkte bråck och opererade akut. Men det var en var-ansamling och förstorade lymfkörtlar. Och nu måste hon utredas för att utesluta en rad hemskheter pga. hennes förhöjda blodvärden.
    Men fy! Stackars liten!
  • Duntoffla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:13:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-13 22:08:20 följande: Allt är som ett enda kaos i huvet... men det var bla. för att hon hade så högt antal vita blodkroppar.Tack för alla kramar de värmer oerhört mycket!
    Förstår det. Hoppas att resultaten visar bra och att det är någon tillfällighet som gjort så att det blivit så. *kram*

Säger go natt nu tjejer!
  • Duntoffla

God kväll tjejer!

Lillronya- Haha...vilken fåfäng liten lirare du har hemma

Bubblan- Åh vilken fin shopping! Och så fin Bubblan är i allt! Nu har du ju inget mer kvar att shoppa på vår runda

Everlonn- Fina tjejen i Prickar. Och kopp-suiten är sååå fin!

Ängeln- Fina Liam i Dalmatiner och regnbåge! Det blir nog 86 för mig

Smilla- fina barnen i Katvig! Skönt med lite avbrott i all Molo hysteri

• Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 19:25:11 följande:
    Godkväll Fick bekräftelse idag att regnbågströja och turkos tröja med stars är på väg hit Och kunde inte hålla mig, blev en beställning på dessa idag okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pic...okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pic...
    Fint

Jag sitter också och funderar på en liten beställning men det är ju redan slut på¨många ställen tyvärr.

Hur är de nya suits med print i storlek? Ex Dalmatiner och bubbelgum. Någon som vet?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-14 19:27:35 följande:
    Japp- shoppar du oxå utan bilder
    Jag försöker men det går sådär Frankie verkar ju vara två suits. Frankie bubbelgum och frankie dalmatians

Egentligen är jag mest sugen på dalmatinertröjan men den hittar jag inte ens
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 19:39:04 följande:
    skynda KÖÖÖÖÖP Höll i en dalmatinsuit idag i stl 86, och jag tyckte att den verkade vara som tidigare Molos suits i 86.
    Ja, men jag hittar ju inget i rätt storlekar Bara regnbågen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12