Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Plummy skrev 2009-01-21 12:59:05 följande:
    SMULTRONHJÄRTA! Stort grattis till kommande bebis! Mysigt! Hur mår du?
    Tack Jag mår ungefär som om jag är konstant bakis och har åkt X2000 baklänges alltför länge Men annars är det bra Ska upp till dina trakter snart och hänga i Skärså i någon vecka..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2009-01-21 13:00:07 följande:
    Puff, puff...Ska man betala in direkt till Poppilopp eller vänta på besked om varorna finns? Hur gör ni?
    Jag väntar lite..mest för att jag annars alltid får fel besked Vad har du köpt?
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2009-01-21 13:06:42 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 13:03:47 följande: Småfolk veloursuit och kik kid velourbyxa...
    Hade på känn att du oxå fastnade för Småfolk där
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2009-01-21 13:15:02 följande:
    OT men... när började Lindex med halva reapriset? Är det någon idé att gå ner där nu eller är det helt utrensat tro?
    Det är halva priset med sms från igår och t.o.m imorgon (tror dock att det funkar med clubkort oxå) Här fanns det mkt kvar tidigare idag
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-21 13:39:22 följande:
    God middag! brukar det dröja länge innan man får besked om varan finns eller inte?
    Tror det beror på hur mkt de har att göra i butiken- jag brukar betala när jag inte hört ngt på ett tag. Kommer betala ikväll. Vad köpte du?
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-21 13:43:56 följande:
    Du har inga ärenden dit? Vill ha en mössa men vägrar betala 39 kr i frakt som det kostar hos VV.
    Jo jag kan ta den vägen på väg till Hemtex men jag hinner inte förrän imorgon- ska på företagarkurs snart.. Ska du ringa dit och kolla annars får du skriva vilken mössa i GB och size
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-21 15:08:39 följande:
    åhhhh finaste ju! hade det varit en 92 så...
    Säger detsamma! Såå ovanligt med en NY kossatröja! Undrar om inte Thea & grodans påg skulle få plats i den
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 15:10:05 följande:
    Säger detsamma! Såå ovanligt med en NY kossatröja! Undrar om inte Thea & grodans påg skulle få plats i den
    Eller inte Nu kom det där showroomet igen Grattis till finaste köpet!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12