• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-18 20:23:52 följande:
    har katvig kommit in någonstans
    Bara lite lite leggings hos LLM.
  • jompa

hej tjejer

en fråga, vårjacka typ skaljacka, vilka har lite mindre stl. De flesta börjar på 92 och min tjej skulle nog ha 80 el 86. Den ska funka på dagis.

• jompa

Hej tjejer

En till som är vaken, men den minsta av barnen. Pappa och sonen sover.

Är sååååå shopping sugen men hittar inte riktigt det jag vill ha.

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:03:25 följande:
    Godmorgon flickor.Vaknade kl 7 av att Liam låg och petade mej i näsan varvat med att han pussade mej på kinden
    God morgon.

Hur går det för Liam på dagis?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:14:06 följande:
    Morning vännen.Det går super bra än så länge, smet iväg några korta stunder igår och Liam stod bara och vinkade
    Vad skönt, har ni en vecka till med inskolning nu?

Sitter och letar jacka till M men det är inte lätt, de flesta typ skaljackor börjar på stl 92 och det blir gigantiskt.
    Det kan väl inte bara vara POP som har i små storlekar. Gillar inte deras färger nämligen.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:26:18 följande:
    Jupp, vi valde 2 veckor, känns ganska skönt att ta det i en lugn takt. Så nästa vecka ska jag börja lämna lite mera. Jag blev super sugen på Molos skaljacka, fast jag vill nog se den IRL innan jag köper.
    Jo den är fin men det står softshell och det är väl inte som vanlig skaljacka eller har jag fel?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:31:50 följande:
    Det har du visst rätt i Vet faktiskt inte riktigt vad som är skillnande. Men Liam har en annan softshell jacka nu och den är super bra.
    Men visst är de mer gummigaktiga i materialet eller hur man ska förklara, medan skaljackan är med prasselaktiga.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:43:49 följande:
    *gulp* Hur ska jag kunna låta bli?www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-kortaermet-bo...
    Ja tänk att han behöver inga bodys
    Smultronhjärta skrev 2009-02-21 08:43:02 följande:
    Hej!Shoppa Ellos som alla andra Som sagt, ALLA butiker måste älska FLs shoppingtrådar
    Ja det var värst vad det shoppas mycket där nu
    Själv har jag ingen koll på vad jag ska ha för skor till mina vildingar i vår, men det brukar lösa sig.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-21 08:47:48 följande:
    jompaFår försöka tänka så, han är ju stor pojke nu, o jag har just gjort mej av med den sista bodyn, men den är ju sååå fin.
    Ja den är superfin.
    nikki2006 skrev 2009-02-21 08:47:54 följande:
    finns inte den som t-shirt då med bara bilarna???
    Ja den kanske gör det.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-02-21 09:28:53 följande:
    Hej flickor! Nu är ett kalas överstökat och Milo fick ääntligen lite duplo som han leker med hela tiden nu... Vilken beställde du?? Jag fick presentkort igår på en affär i stan som säljer Mee Toos regnoverall så den ska jag absolut köpa! Var och klämde på den igår och den funkar bra som våroverall/vindoverall med då den har tunnt bomullsfoder, det har inte den från förra våren som jag har....
    Men jisses är han redan så stor. 2år, galet så fort det går.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12