Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-19 13:58:54 följande:
    åhh fina killen då
    ja han är jättefin lillronja!
    lillronya skrev 2009-01-19 13:59:05 följande:
    Inte än iaf.
    köööööööööööööp!
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:58:54 följande:
    haha vad bra det var så lite så

Nu har jag köpt 29 plagg, usch, det är inte bra att räkna, normalt sett köper jag bara. Jag vet att ni tror jag är tokig men faktum är att jag upplever att jag inget har alls, jag har ca 7-8 plagg hemma, ovanligt lite! resten är på posten för tillfället.... Jag rensade ut så mkt att det gapar tomt i lådorna, snyft!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-19 14:06:39 följande:
    Hej tjejer! Hade hoppats på finaste dalmatinertröjan skulle dyka upp idag men inte Antar att det blir skoj post imorrn!Nån som shoppar nåt skoj?
    svart stjärntröja stlk 86.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Saraia skrev 2009-01-19 14:24:29 följande:
    ni som har dalmatinderkläderna o därmed sett dem live - e de fina????? Ångest om köpa eller inte... vill ha både tröja o tajts t båda tjejerna, men d blir lite väl mkt.... kanske byxor t en o tröja t en.....
    dalmatinerna är det finaste Molo gjort säger många - köööööp!
  • Damien och Adrian
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-19 14:10:27 följande:
    Incommunicado skrev 2009-01-19 14:08:02 följande: Ah den är urfin!!!
    ja jag är mkt nöjd med mitt köp. Ska konmbinera svaret stjärntröja med cupsbyxan bl a det blir lite grabbigare.
  • Damien och Adrian
    iver skrev 2009-01-19 18:13:36 följande:
    Hej, jag undrar om någon vet hur Molos linnen är i storleken. Min tjej är 16 månader 79 cm och 10,7 kg. Blir 92 alldeles för stort? Det finns ju inte mindre. Eller vet ni om rengbågs färgerna kommer som baby klänning eller tunika.
    köpt 92 de funkar fint, lite långa men tajta.
  • Damien och Adrian
    Fiffa5 skrev 2009-01-19 18:10:38 följande:
    Frågade tidigare men fick inte riktigt klart för mig...Dalmatinertröjan med stars-ärmar - är det troligt att den säljs slut nu med en gång och alltså inte kommer gå att få tag i senare ?Så ska man ha den är det bäst att försöka hitta den så fort som möjligt? Jag letar storlek 92...
    japp, stlk 92 tar nästan alltid slut även i vanliga fall o dalmatinerna är superpoppis. Små storlekar brukar finnas kvar.
  • Damien och Adrian

Hejsan i tråden, vad shoppas?

Jag har fått massa paket idag, men de är tyvärr kvar på Ica, det ligger inte i rätt riktning efter jobbet.

Tog på sonen dinobyxan med Mala body imorse, oj, vad fint de passade ihop! Längtar efter att tesa rainbowbodyn till byxan också, men den köpte jag medvetet i stor stlk som han ska  ha i sommar.

Idag tycks jag ha shoppat ett cuba cars linne, det var nog lite av ett misstag efter en förfrågan...  fast det har rutig rygg, inte sant?

• Damien och Adrian

hej, vad shoppas idag?

Jag har lagt in dagens post i BT + bild på Damien i en alldeles för stor rainbowjacka. Den har växmån kan man säga.

• Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-21 20:48:36 följande:
    tack sååååå snäll du är kram på dig sötnos
    krya på dig!
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:48:11 följande:
    Hej hej!Fin shopping och fin ny presbild Jag shoppar inget idag. La en liten order på 2 suits igår samt att jag har lite på väg hem till Poppilopp. Annars är det lugnt.
    tackar! 2 suits - molo?
  • Damien och Adrian

jag kikade bara in - maken väntar. Vi ses!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12