Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hejsan i tråden!!

Skulle till öppnis, men där var det stängt

Så det blev prommis hem istället och det var sååååå kallt!!! Värsta snålblåsten...brrr fryser fortfarande om låren! Och då är det mycket jag fryser om

Idag kom det i lådan:

Villervalla:
    regnbågstights
    regnbågsmössa
    3 par strumpor

Tradera:
    pingvintröja och rosarandiga tights och popkjol, som tyvärr var lite fläckig men duger till sandlådan i sommar

LLM:
    Underbara småfolksjkolen orange med cerisa äpplen, jättestooor!! Glad att jag tog 1-2 år!

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 14:54:40 följande:
    Hellu Låter som du fått fin post   fick lite rea molosar och en hjälmössa från krumelur jag idag..
    Post man blir glad av

Härligt när det trillar ut regnbågar när man öppnar, genast på soligt humör
  • Everlonn

Oj oj, såna himskheter man läser när man varit borta...fula byxor? Hmm, köpte från villervallas egen webbutik så det ska ju inte vara några problem att reklamera i så fall tycker jag..

Får hålla tummarna att de tillhör undantaget då! Annars var de ju inte såå dyra på rea precis

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-02 18:49:12 följande:
    Åhhh det är sånt här dom sysslar med i området där jag jobbar...www.kristianstadsbladet.se/article/20090202/K...Sanslöst! Nastan efter varje helg är nån ruta krossad eller ngt annat förstört på förskolan...Godkväll förresten
    Det måste vara sonens gamla dagis!! Oj, det är 10 år sen han gick där *gammal mamma nu*

• Everlonn

Ahh, lugn stund för mamma Bus sover, sonen är i skolan och maken jobbar.

Lite ensamtid och vad gör man? Sitter vid datorn

• Everlonn
    trunken81 skrev 2009-02-03 14:48:02 följande:
    Vad annars?! Vi ska till Malmö snart, så jag sitter här i väntan på att alla ska bli klara. Med alla menar jag den enda snigeln - gubben.
    Jo, man är visst lite beroende va? 
  • Everlonn
    havsvind skrev 2009-02-03 15:03:17 följande:
    Viken fin pose din tjejja har somnat i ! Hur är det möjligt liksom
    Hon somnar alltid på så lustiga vis
  • Everlonn
    isold2003 skrev 2009-02-03 18:28:27 följande:
    Godkväll! Kikar in en snabbis medans pojkarna tittar på TV.Butte, Thea och Nikki, underbara linnebilder! Jag tror att ni slår mig i antal nu Loveliva, underbar MR tröja!! En sån ska få flytta in till lillkillen här!Everlonn, hur tusan somnar din tjej sådär?! Otroligt! Men rätt sött Jag fick post från Ajabaja idag men vantarna jag ville ha var slut och tröjan till mig själv var för kort i ärmarna Hoppas på roligare post imorgon!
    Hon somnar snabbt, pang så sover hon!

Inte så sött när man ska flytta över henne till lämpligare sovställe, skriker och krumbuktar sig!Hemlis

Just nu får jag teletubbiska jättekramar av henne
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-03 18:40:58 följande:
    Hon somnar snabbt, pang så sover hon! Inte så sött när man ska flytta över henne till lämpligare sovställe, skriker och krumbuktar sig!Just nu får jag teletubbiska jättekramar av henne
    Hemlis såg precis att denna smileyn har plåster för munnen...trodde den visade tänderna Som "arghh, vad jobbigt"  he he nu blev det bara konstigt hur jag använde den ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12