Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-22 19:37:02 följande:
    Absolut inte! Det är ju så kul att inte alla gillar samma.
    Instämmer- man behöver ju inte gilla alla print*hade blivit dyrt då* Men allt klär ju en skönhet eller vad är det man brukar säga
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 19:46:18 följande:
    Vad gör alla i dag?Så ovanligt tyst här
    Ja jag ska precis ta mitt sedvanliga bad ihop med maken Så jag är inte heller här längre*gone*
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 19:53:17 följande:
    Jag spanar på mina auktioner som snart börjar gå ut. Alltid spännande!
    Hihi..nej nej kan inte bryta flera års vana bara för det ju Vi badade t.o.m dagen innan Max förlossning även om maken fick slita extra då för att få upp mig
    Spanade in dina auktioner- de ligger bra till tycker jag med tanke på att ninjorna troligen ligger och lurar..De blåblå ränderna går högt
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-01-22 20:57:45 följande:
    Ja se där!Och tassar på ärmarna och stjärnor i luvan är där...Min är ju bara halv...
    Ajdå Den är såå fin med sina stars..Max kan fortfarande ha sin men det blir nog gränsfall i vår- har en ny JR92a som väntar men jag tycker den är såå mkt finare med fodret. Så varför gör inte Molo så att det börjar fodra sina lurvar med vindtätt starsfoder Vilka grymma jackor det skulle va då
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-01-22 21:06:00 följande:
    Vad smart att du har en som väntar..Jag köpte ju denna för att han skulle ha den nu när den blå blir för liten. Men jag surar för att där inte är tassar och foder. Jagar en annan på rea eller T.
    Köpte denna på första lagersalgen, vågar inte ens tänka på hur många jackor jag har på väntHemlis Men för din del så ligger det ju ganska många lurvar på T nu- kan tänka mig att det börjar bli länsat på storlekar i webbutikerna...
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 11:30:13 följande:
    Visst har ni sett att LillaW äntliiiigen rear lite Småfolk nu? Hon har ju lite gamla godingar kvar på lager!
    Jag skulle ju bara kika in i och säga hej och så trillade jag dit på Lilla W- där rök mitt köpstopp Som jag påbörjade igår
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-01-23 11:58:28 följande:
    Vad blidde det nu då?
    SmillaMilla skrev 2009-01-23 11:59:11 följande:
    också nyfiken
    Tre tröjor från Småfolk dinosar,giraffer och flygplan- skulle bara ha två men den fraktfria nivån gjorde ju så att det blev tre Får väl trösta mig med att det är bästa modellen
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 12:00:58 följande:
    Haha bra jobbat
    Näe- skitdåligt jobbat Men här behövs det alltid Småfolk
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 12:05:44 följande:
    Men från och med NU börjar vi köpstoppet tillsammans då Smultron, eller vad säger du!? Jag kan behöva lite stöttning i mitt beslut.
    Jaaaaaaaaa- jag börjar redan tröttna på Molo och måste dessutom sälja av på T nu eftersom här finns alltför mkt nya plagg som inte kommer hinna användasGenerad Dock kräver jag en klausul på Småfolksklassiker
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12