• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-02-04 08:46:00 följande:
    Toksvår att hitta på nätet tyvärr..letade halvt ihjäl mig när Max fyllde år..Kolla på Coop,Maxi och liknande stormarknader. Toys"r"us brukar ha äldre Fisher Price till hööga priser dock, även Babyland. Gör som jag, jag ringde till stormarknader och kollade istället för att åka dit
    ahh så detta är en äldre grej???
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-02-04 10:01:54 följande:
    Bussgods kanske?
    hmm ska maila o fråga :)
  • Emmsan
    LA Woman skrev 2009-02-04 11:53:36 följande:
    Nu tror jag att jag ska sluta handla på T!!! Småfolksklänningen jag köpte var inte alls i det skicket det stod i annonsen Ska maila säljaren nu för den lär inte användas alls... Så trist!! Fick kompensation av en väldigt trevlig säljare med Molokläderna iaf +++ till dom Småfolksklänningen vill jag inte ha kvar alls dock....
    vilken otur du har haft nuuu :(
  • Emmsan
    tinkerbell74 skrev 2009-02-04 12:48:03 följande:
    saturnina skrev 2009-02-04 11:49:45 följande: Såg att ni pratade me&I... jag tyckte ju inte alls om höstens kollektion och har ledsnat lite på deras kläder... Men blev helt galet kär i grodklänningen! Den är ett måste! Sen älskar jag medaljongerna sen tidigare, men tyckte det var lite synd med prickarna i halsen.... skulle vilja sen den irl.Annars kommer jag nog inte att beställa nåt. Ja kanske det prickiga mammalinnet och knickers... om det kommer på rea.
    tipsar om att det kommer en råååsa grodklänning från kameleont  snart oxp :)
  • Emmsan
    Cafe2012 skrev 2009-02-04 12:56:45 följande:
    Jag hittade oxå ovanligt lite från meandi i vår.Men det blev varsinn svettisjacka, grodklänning, storblomma, sputnik tunika och en turkos discoapa.Albin har blivit så väldigt bestämd vad han ska ha på sig och vägrar det mesta jag köper.Molo är det enda han fortfarande tar på sig förutom tröjor med spindelmannen, batman m.fl.Så discoapan var det enda han ville ha eftersom han börjar på A som i apa
    hua för spindelmannenFlört måtte mina algrig vilja ha dem * håller tummarna hååårt*
  • Emmsan
    tinkerbell74 skrev 2009-02-04 12:57:51 följande:
    Emmsan skrev 2009-02-04 12:55:10 följande: Tack för tipset tyvärr tycker jag inte alls om Kameleonts kläder. (om man får säga så )
    haha klart man fååååår jag har dock testat nu o jag gillar deras velour brallor o grodorna va rätt kul :)
  • Emmsan
    Cafe2012 skrev 2009-02-04 13:03:23 följande:
    Nu sista året på förskolan har det vänt fullständigt. Alla färgglada tröjor från småfolk m.fl ratas direkt!Han fick sin första spindelmannen tröja från mormor och sen var det kört....Men som sagt så funkar molo ännu så helt nattsvart är det inte
    skööönt .. förstår dej oxå vill de veeeerkligen ha så vad göra :)??
    saturnina skrev 2009-02-04 13:02:38 följande:
    Tack för tipset, var köper du dina kameleontkläder? *vill kika*Jag har länge velat ha en knallrosa klänning med knallgula badankor. I småfolkstil. Drömmer om det. Det skulle vara så sött.
    köpt mina på busloppan  hmm har fööör mej att den nya rosa som kommer är med guuula grodor ska kika ;)
  • Emmsan
    Emmsan skrev 2009-02-04 13:06:05 följande:
    köpt mina på busloppan  hmm har fööör mej att den nya rosa som kommer är med guuula grodor ska kika ;)
    chockråååsa med mörkare rosa grodor o ill gula kronor p åderas huvuden ;)
  • Emmsan

nähä om man skulle handla en kikkid dress ni bara tjatar ju om dessa så färg storlek vad ska melker ha??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12