Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

FlowerPowerMama skrev 2009-01-19 15:49:12 följande:
    Lillasyster här brukar bjuda på fika vid sitt nya rum, hon fick virkade kakor i julklapp och de får man smaka flitigt.
    Åhhh vart köpte de det?
  • SmillaMilla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-19 15:53:44 följande:
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 15:49:47 följande: Jag tycker den är jättefin fast den gamla modellen var ännu finare.
    Ja den gamla modellen var fin! men inte denna

Nä nu blir det mat här.
  • SmillaMilla

Tjolla: Åhhhh vilken underbar shopping! Vovve tröjan var ju så fin till katvigs byxor. Kanske den passar till me&i turkosa velour också.

• SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-19 17:21:54 följande:
    Hörrni, vet ni om man kan kontakta Tradera och ändra det man fyllt i om vilka som får buda på auktionen? Jag har fyllt i endast Sverige och nu fick jag ett mail från Danmark från en som ville buda på en av mina Småfolkplagg? Hur funkar det sen med betalning och så från Norden och att skicka? Är det struligt?
    ha ha en fråga som jag kan svara på

Du kan meila tradera så ändrar de auktionen eller ja de öppnar den för utländska köpare.

Så länge din köpare även betalar dina bankavgifter, hos mig kan jag kryssa för en ruta att det är okej, så skall det inte bli några extra avgifter för dig.

Din köpare kommer att behöva dina iban och swiftnummer. Det är bara att ringa din bank så får du dessa. Har du swedbank kan du själv ta fram dessa på deras hemsida. Du söker då på iban så skall du fylla i ditt kontonummer så förändras det.

Hoppas att jag svarade så att du förstod Men nä det är inte svårt. Jag hoppas att fler är villiga att ta emot internationella köpare
  • SmillaMilla
    corrob skrev 2009-01-19 17:25:28 följande:
    vet inte vad man får skriva i denna tråd? men känner en tjej som säljer molos nya bodysuit för 329kr, vid köp av två st så säljer hon de för 299kr st. finns upp till strl 86 i - hand i hand, pärlor, fjärilar, bilar, koppar och bubbelgum. Tror även att hon har leggingsen. något få antal byxor och linnen till lite billigare priser. bara att mejla mig så får ni hennes adress.
    hmmm låter skumt
  • SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-19 17:54:34 följande:
    Budtrissare har jag inte mycket till övers för. *grrr*
    Vad menar du? Hur vet du det? Snälla förklara
  • SmillaMilla
    Lourdes skrev 2009-01-19 17:57:44 följande:
    Jag vill ha dalmatiner trökan i 92!! Vart?? Butte: Har du varit på BomBom? Mycket nytt Molo?
    Vilken? Den med stjärarmar har väll mysgrodan kvar?
  • SmillaMilla
    Lourdes skrev 2009-01-19 18:02:30 följande:
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 17:58:34 följande: Nope, inte i 92 tyvärr!
    Aha vad synd.
  • SmillaMilla
    Fiffa5 skrev 2009-01-19 18:10:38 följande:
    Frågade tidigare men fick inte riktigt klart för mig...Dalmatinertröjan med stars-ärmar - är det troligt att den säljs slut nu med en gång och alltså inte kommer gå att få tag i senare ?Så ska man ha den är det bäst att försöka hitta den så fort som möjligt? Jag letar storlek 92...
    Det verkar tyvärr som om stl 92 i just den tröjan börjar ta slut i de flesta shoppar. Men man kan väll hoppas att de fyller på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12