Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-04-07 13:35:14 följande:
    jaaa det lät ju kul vi tar det när det blir lite varmare!!! vi kan ta det i vår stuga kanske.. så kan ni ha med er husvagnen vi kan ju träffas en fm och sola och mysa och sen grillar vi och dricker lite gott
    Hehe ja det låter bra! Då kan alla dricka
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 14:03:20 följande:
    Tjolla: Fiiiina tröjor!!!! Men fy på dig nu måste ju vi också ha idat linnet. Det var ju ursnyyggt till byxorna.
    Tack! ja det är fint, men tyvärr alldeles för litet åt Milo snart, han visar nästan magen i det
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-04-07 15:08:23 följande:
    Hej hej alla . Lite stl frågor till er som kan detta bättre än mig.1. Hur är småfolks hooden i stl???2 hur är kikkids klänning den omlott som finns i grön eller lila???3 Hur liten är den kikkid med gröna blommor, hur många stl behöver jag gå upp???4 Är det någon som kan ge mig lite vägledning när det gärller nya småfolk, visst var de lite större denna sesong???Tröjor tänker jag på då???5.Visst är 1-2år i småfolk 86/92???6.Hur är kikkig klänningen den gröna med skärp i midjan i stl???Tavcksam för allla svar även om ni kankse bara kan svara på en eller så
    Kan inte alla men...
    1. lite liten tycker jag, Milo har 86/92 och hade lätt kunnat ha 98/104...
    4. Ja dom är större. 86/92 kommer passa på Milo lätt hela hösten! Det gör dom inte i gamla, dom är nästan för små.
    5. Japp
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 14:57:43 följande:
    HALLOJSAN I TRÅDEN!Dagens bestyr med gaddis och pakethämtning avklarade, vädret är kanon idag, såååå varmt och skönt Massa kanonfina bilder i bildis!!
    Fiiiina Bubblan i bildis! Milo sa

"aaah fiiin!" när han såg henne. Så sa han "Maja?" Hans kompis heter det Nej sa jag, det är Ida. "iiiA!"

Han blev nog lite kär i IiiA {#lang_emotions_heart}
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 15:24:00 följande:
    Ja jag tror inte du ska ha 92 i den, det har Bubblan o den lär hänga med över hela sommarn, hur lång är hon? Naaaaw!! Söt milo då   Lite småkär så här på våren Jättefina bilder på Milo åxå, hur trivs du med nya kameran?
    Suuuuper!! Såå kul det är att fota nu Enorm skillnad på bilderna!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 21:13:59 följande:
    Tror jag inte Var det inte du som handlade för 17 000 på en månad? Det tror min man iaf
    Min med

Himmel Nikki vad du shoppar!!! {#lang_emotions_surprised}
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 22:02:42 följande:
    Ja dom gick ju oki men mycket gick verkligen sketa dåligt!!!
    Fy vad trist!!
    Jag har sålt 5 saker på Köp Nu ikväll så jag är nöjd hittills iaf
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-04-07 22:12:19 följande:
    tack jag köpte det på nordickids med bubblan tack sötis den turkos/orange velouren är såå fin. har ett par byxor i strl 98 som väntar också
    OMG! Har du!! Kan du inte skicka hit dom!!
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 15:17:03 följande:
    oj.den ser ju fin ut på bilden är det samma tröja då? :-d kanske inte motsvarar bilden alltså...
    Nogula skrev 2009-04-08 15:16:43 följande:
    Nej vad trist, den som du suktat efter så länge!!Men den ska du ju få tillbaka pengarna för, det står ju nyskick i annonsen!!
    jojoa75 skrev 2009-04-08 15:15:43 följande:
    fy va tråkigt..
    Jaa det står NYSKICK och en småfolk tröja blir verkligen inte nopprig efter 1-2 tvättar! Färgen är helt fälld och jag skulle inte ens ta på honom den till dagis... Hur tusan kan man skriva nyskick! Hela ryggen är full med stora noppror, som om man dragit den längs kardborrband eller ngt.
    Funderade oxå på om det ens är samma tröja hon fotat.
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 15:36:04 följande:
    PÅ RYGGEN????   HUR FASIKEN HAR DOM LYCKATS MED DET???Så ledsen för din skull Du va ju så glad när du vann den..
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 15:34:15 följande:
    Hallojsan Sitter och styrkeladdar inför Andys lekland i eftermiddag *puh* Bubblan är supertaggad och ska baaada i boll havet!! Å nej!! Du som letat sååååå efter den   Får vi se bild på eländet?
    Ja man kan verkligen undra hur dom lyckats med det!! Ska försöka ta en bild sen, Milo sitter bredvid och målar fingerfärg just nu. Liiiiiite kladdigt
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:15:15 följande:
    Ja verkligen i nyskick Fy vad besviken och arg du måste vara
    Jaa jag hade längtat såå länge efter den

Mysgrodan är bäst att handla av!!! Vilken bra kompensation, så kul för dig
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:16:41 följande:
    tjolla maila de bilderna till säljaren och säg att får du inte skicka tillbaka den så blir det negativt omdöme
    Ja jag har redan mailat henne, får se vad hon svarar, hon ska lätt få se bilderna!!

FY vad arg jag blir!! Hur kan man vara så dum?!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12