Godkväll. Nu är vi äntligen hemma efter många långa timmar på sjukhuset. Det var inte "bara" UVI, stackarn var totalt igenförstoppad Hon fick först klyx men det gick verkligen inget vidare, hon kämpade sig blå och orkade till slut inte mer. Då gick de in med ett plaströr och sprutade in olja ovanför "klumpen" men den är fortfarande kvar...vi ska in imorgon kl.7 för lavemang igen Hon sover helt utslagen här bredvid mig...är inte alls sitt vanliga pigga jag som hon brukar vara
Usch då. Jag sitter här m en liten tjej i famnen som skrikit, å sovit om vart annat i snart 3 timmar..... vet inte vad som e fel...
Godkväll girls.Har jobbat hela dagen, fyyyy va det är drygt att jobba t kl 16.Sen har det varit fullt upp i köket, vi fick hem luckorna idag, sååå fint blir det.Nåt kul man missat under dagen?
Dagen i korta drag...
Jag och Emmsan har bråkat om IdaT regnkläder...
Lillronya torkar kräk...
Maia har tillbringat timmar på sjukhuset
Å vi har blivit överrästa m fiiiiina linnen i bt.
Oj...lät som en sådär halv kul o spännande dag Va var det för bråk om regnkläderna då?
Butte tipsade om 70% på BomBom... Döm öppnat 10, tjugo i ringde jag, upptaget... två min senare svarar hon och då hade hon sålt mina 74 kottar precis... till Emmsan... Vad hon nu sulle m dom till Jag lyckades iaf få tag på till 50 %
Bjussar på lite OT köksbilder, gjorde en snabb röjning, lite stök är dock kvar Detta är alltså en budget renovering, vi har lackat luckor, bytt kakel/bänkskivor/diskho. Nu kvarstår bara vit målning av tak och byte av tapet Lägger in en bild på hur köket såg ut när vi köpte huset så ser ni att skillnaden är ganska stor
Melon bajsa hahahahahhahahah Du är för rolig du Vad kul med babyboom, men du blir kanske lite sugen när de kommer med magarna om några månaderJag är jätte sugen men vi har inte råd just nu. Men en baby till så hade vi varit tvungna att skaffa större bil och det är dyrt och tänk på alla söta molisar jag hade varit "tvungen" att köpa fniss Men jag är sjukt sugen, VILL BABY MAGE NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Skit snack! Ni behöver inte större bil för att ni blir tre barn!