Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gosmamman skrev 2009-04-04 19:04:52 följande:
    Vad kul att piffa till ett helt rum sådär direkt, förstår att d e trist å vänta på soffan, man vill ju att det ska vara perfekt direkt när man är klar
    Ja, vi har ju varit på G i över ett år *sega*

Det behövdes att mamman gjorde ett rejält ryck för att pappan skulle vakna till lite
    Duntoffla skrev 2009-04-04 19:17:30 följande:
    God kväll tjejer!Bubblan- Najs med hemshopping! Jag är grymt sugen på nytt vardagsrumsbord, matta, hallgrejer, nattduksbord och annat Vi får ta det vartefter.Vilket underbart väder det har varit/är idag! Äntligen vår!
    Go kväll!

Ja det va riktigt roligt faktiskt!! Det va längesen vi investerade i hemmet nu och det kommer bli så himla fint
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-04 19:28:07 följande:
    Nope Velar däremot om storlekarna. Noel verkar ha 22 i de flesta skor och ngn sa att de var stora Vad roligt! Tycker man kommer in i "fixa-hemma-perioder" då och då. Jag är för tillfället mer inne på heminredning än kläder till Noel. Typiskt vårtecken tror jag. att vilja göra fint och förnya sig.
    Jag e faktiskt just nu lite trött på att handla barnkläder   Men de går över alldeles säkert
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:33:13 följande:
    Här är våra snygga nya möbler bordet stalands.se/soffbord--lampbord/oracle__944soffan www.furninova.se/default.asp  fast vår är svart av praktiska skäl mattan va en sån där hårig lurvig sak i ljust beiga toner  *supersnygg*
    Å den sofflänken funkade ju sådär

Det är en Furninova Havanna iallafall
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-04-04 19:30:35 följande:
    Gokväll i tråden tjejer Tittar in från soliga Göteborg en stund. Det är härligt att vara iväg men jag saknar barnen såååå mycket!! Lyckades dessutom med konststycket att bli förkyld...ska kureradet med lite vin och cider snart Jättefina bilder i BT!!!!!! Härligt med vårbilder
    Å förstår du saknar barnen, men försök njuta ändå   Man kan behöva en lite tripp som mamma ibland, hoppas vinet smakar
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-04-04 19:37:36 följande:
    kommer bli skitsnyggt Så är det här också, det slutar ofta med att jag måste sätta igång för att sambon ska vakna och haka på
    Ja, man måste som "skaka igång" deom männen lite   sega och trögstartade karlar!!
    Duntoffla skrev 2009-04-04 19:38:02 följande:
    Go kväll!Vad gör du i Göteborg? Cider och vin kan göra mycket för förkylningen Skitsnyggt! Gillade verkligen bordet. Skulle vilja ha sån form på mindre bord och ha som vägghängt sängbord. Fast i annan färg Vi funderar på ett elipsformat sodfbord men troligen vittwww.miomobler.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffbor...
    Bordet va verkligen så där "pang"  perfekt i storlek och lite lattjo material, allt är ju bara trä trä trä jämt.. Älskar det!!

Det elipsformade är jättesnyggt!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-04 19:39:40 följande:
    Jag med. Eller jag ramlar över en del saker men inget sånt där särkskilt sug.DEt går med all säkerhet över
    Å vad och var?
    Smultronhjärta skrev 2009-04-04 19:39:46 följande:
    Och jag som tänkte säga att Småfolksgodingar finns i Sollentuna med årets dyraste frakt Kan ju trösta dig med att utbudet är litet
    iofs har man köpt allt man vill ha nu av det som finns, värre blir det om det släpps nå nytt  
  • RååSa BuBBlan
    havsvind skrev 2009-04-04 19:44:44 följande:
    Bubblan: Jag läste tidigare om din "happening". Stort GRATTIS, vad skönt för er!!!
    Tack!! Ja det var verkligen helt otroligt!! Sååå lättad!!
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:48:07 följande:
    Å vad och var? iofs har man köpt allt man vill ha nu av det som finns, värre blir det om det släpps nå nytt  
    Öh.. jag skrev under rätt text men FL böt plats på dem???  {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12