Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Zvartaliljan skrev 2009-04-06 20:50:17 följande:
    nej faktiskt inte om jag får flika in...inte alls samma lila. Försök hitta de gamla mörklila med igelkottar istället. Kanske finns några på tradera.Godkväll allihopa
    Go kväll

Å men de kan va fint med ljus lila till den mörka lila ju {#lang_emotions_dreamer}
    Gullet73 skrev 2009-04-06 20:56:13 följande:
    Tack för tipset! Ska gåin och kolla. Shit vad ni skriver mycket i denna tråd!
    Jo här går de undan
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Lillronya--- Å jösses!!! Va IRRITERAD jag hade blivit {#lang_emotions_yell} Gahhhhhh!!!

Håller med Butte! Låt köparen lämna omdöme först!! Så gör jag alltid!!

• RååSa BuBBlan

Butte--- Nice stuff du la ut   Tyvärr liiite för stort för Bubblan

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-04-06 21:42:08 följande:
    JAg väntar några dagar till. Gillar inte för långa auktioner. HAr nog fått min läxa nu och ändrar min vana. Ja jag blev tokarg!!Har ju varit spärrad i några dagar och var så glad nu när jag kom in. Och så ser man en sån kommentar!
    Måste ju va lite knas den köparen ju {#lang_emotions_undecided} Hon har ju för fasiken inte köpt nån lurv fleece, då kan hon väl för fasiken inte få hem en sån heller {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-06 22:43:22 följande:
    Butte hjälp mig nu, du som har koll på knickersen Sitter nu med 10 par i korgen, men är osäker på storlek.Ella är 85-86 cm lång, tror du det funkar med 86 i knickers och 104 som långbyxor?
    10 PAR!!! Ha ha ha   *underbart*

Jag nöjde mig med 3 jag
  • RååSa BuBBlan

Tack för rabattkoderna Butte, det blev ju tokbilligt

3 knickers och en top för 277.- inkl frakt *jösses vilket fynd*

• RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-06 22:54:33 följande:
    Ja, undra hur stort paketet blir som kommer till Lindex men jag var ju TVUNGEN att ha alla tre färgerna både som knickers och långbyxor till Ella, sen fick August 2 par knickers och Nora 2 par hon också.Hade gärna haft dem som långbyxor till August också, men tror tyvärr inte att 122 räcker till det, men får väl ta mig en titt i butiken här i stan sen också
    *Nogula har tömt webshopen*

Ja, hade BellaBus kunnat ha dem så hade jag nog köpt fler jag åxå, blir lätt många bysser med fler barn
  • RååSa BuBBlan

Då va hopping begäret stillat för den här dagen åxå {#lang_emotions_laughing} *perfekt*

Och hämtar man paketet i morrn så klarar jag den dagen åxå, sen kommer det nog nåt på Onsdag åxå kanske å sen är det ju Påsk å då hinner man inte hoppa

*hoppingberoende försöker överleva* {#lang_emotions_tongue_out}

• RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-06 23:00:04 följande:
    Ja, ibland är det bra att ha en liten 10-åring
    Ja det är det verkligen! Min är så baskans lååååång   *världens längsta ben*
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-06 23:08:44 följande:
    Nora är nog liten överallt tror jag Hon är 128 cm lång och väger 20 kg Undra vem hon brås på, jag är 168 cm och sambon 187 cm, kan det vara brevbäraren
     Bella är typ 150 och väger typ 35-38 kilo {#lang_emotions_surprised} *snacka om skillnad*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12