Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gambia90 skrev 2009-01-26 20:52:01 följande:
    hillooo? är det någon som vet vad odd molly stl 4 motsvarar. Jag har 46 på överkroppen, kan jag då ha stl 4?
    ingen aning tyvärr..
  • jojoa75

Halloj i tråden!
    Ska jobba inatt så sovit ett tag nu..
    Säljaren som det länkades till på T.. jisses! Där hade ju inte jag budat iaf!
    Blir så konfunderad o tveksam när man har massa negativa.. Ok ett par stycken, det kan ju vara nån affär som inte gått att klura ut hur man ska lösa det till det bästa, men fler än typ tre så budar inte jag iaf
    Jag är såååå trött på oseriösa på Tradera....

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-01-27 15:46:29 följande:
    Omdömmesystemet på T är verkligen helt sjukt!!!! Allltså jag fattar inte hur folk kan dra ner betyget på fraktkostnad, jag tar alltid betalt efter postens lista och jag tar ingen kostnad för mailningbags. Leveranstid har dom som fått paket idag bara gett mig 4/5. Vad förväntar dom sig, auktionerna gick ut i torsdagskväll och även om en del förde över direkt så såg jag inte det förrän i måndags och skickade samma dag. Kan det gå snabbare eller?!
    det är verkligen helt vrickat...
    OK om dom som verkligen missköter sig, att de får mindre betyg. Men posten är ju inte heller kända för att vara vare sig billiga eller snabba, känns dumt att köparna lämnar betyg om det.
    MEN det behövs ett sätt att visa de som inte sköter sig!
  • jojoa75

Fick hem fin shopping idag, mysungar tunikor x 2, sååå fina
    O så från rackamaja, turkos leggings, rödcerisetröja o röd velourklänning,allt Katvig.
    Men sååå VID den är i halsen Får prova den på o se vad jag tycker, köpte 92 för att den var stor i strl, så jag kan ju inte gå ner ännu mer i strl..

Jag har inte kommit över Katvigs brunbrun el brunsvart klänning dock... Skulle GÄRNA vilja ha en sån!!! Nån som vet om nån som har den? Jag vet.. länge sen den tog slut i många webbisar.. Nu känner jag tyvärr att jag bara MÅSTE ha den.. typiskt!

• jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-27 19:16:58 följande:
    Satan vad du handlar!!! Här e de stendött på shoppingfronten, jag fick hem ett underbart paket idag Tillsammans med en inte fullt så rolig räkning... Avis på dej som bara fick de goda av min historia....
    Ja men frakt var där iaf

Har ju tagit det väääääldigt lugnt under hösten, o så har jag sålt massor på T nu..
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-27 19:16:58 följande:
    Satan vad du handlar!!! Här e de stendött på shoppingfronten, jag fick hem ett underbart paket idag Tillsammans med en inte fullt så rolig räkning... Avis på dej som bara fick de goda av min historia....
    o Rackamaja var ju rea Så det blev ju inte sååå fasligt dyrt för tre plagg. Jag förtjänar lite shopping efter det i lördags förklarade jag för sambon när jag igår var o hämtade lila hummeloverall till nästa år till Emma o så dessa pkt idag.
    Han bara log o jaja..
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-01-27 19:04:04 följande:
    Sorry för dålig bild i bt. men måste ju visa den fina jackan och ns jeansen jag köpte på rea i dag. Båda med 50% rea På jeansen är det 98 stora, men det funkar
    Supersöt!
    Alla är jättefina i bt, ingen nämnd ingen glömd (härmar ovanstående inlägg, väldigt bra initiativ )
    o en fin kal Rååsa Bubbla (det växer ut!!!!)
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-27 19:25:21 följande:
    Du förtjänar MASSA shopping!Å vill du veta en hemlis..... DU ÄR MIN IDOL! Jag vill ju bli som duuuuuuuuuuuu!!!!

Generad
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-01-27 19:46:30 följande:
    Slängde in några bilder i BT
    så fin han är i katvigs rödblå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12