Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-04-06 23:09:20 följande:
    haha jag hoppas på fina paket imorgon två småfolk tshirtar och ett par cmig velourbyxor
    Å vilka tshrtar? {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-06 23:14:04 följande:
    Tycker det är lite häftigt att det kan skilja så mycket. Nora har en klasskamrat som är exakt lika gammal, född i samma månad och allt.Hon är över 160 cm lång och ganska grovt bygd. Snacka om skillnad på tillväxten för de var säkert ungefär lika stora när de föddes
    Ja det är verkligen lustigt   Men i slutändan brukar det ju för det mesta inte skilja så mycket ändå, din lilla 10-åring kommer säkert i nån tillväxtfas och växer ur allt bara *poff* en dag, min Bella lär väl stå still i ett år eller nåt
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-04-06 23:23:12 följande:
    jaaa den första är underbar!!! håll tummarna att den funkar bara för det var en 86/92 den andra är en favo i repris äääälskade den förra året
    Å håller tumsen stenhårt!!!

Näpp! Dags att knoppa här, Bubblan har tatt över vår säng just nu och vägrar sova i sin, så mamman får väl nanna i spjälisen inatt

Sov Gott Sötisar!!!
  • RååSa BuBBlan

HALLOJSAN I TRÅDEN!

Dagens bestyr med gaddis och pakethämtning avklarade, vädret är kanon idag, såååå varmt och skönt {#lang_emotions_sunny}

Massa kanonfina bilder i bildis!!

• RååSa BuBBlan

Häpp! Här va re stilla {#lang_emotions_dreamer}

Går och fotar dagens hopping då rå

• RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-04-07 15:08:23 följande:
    Hej hej alla . Lite stl frågor till er som kan detta bättre än mig.1. Hur är småfolks hooden i stl???2 hur är kikkids klänning den omlott som finns i grön eller lila???3 Hur liten är den kikkid med gröna blommor, hur många stl behöver jag gå upp???4 Är det någon som kan ge mig lite vägledning när det gärller nya småfolk, visst var de lite större denna sesong???Tröjor tänker jag på då???5.Visst är 1-2år i småfolk 86/92???6.Hur är kikkig klänningen den gröna med skärp i midjan i stl???Tavcksam för allla svar även om ni kankse bara kan svara på en eller så
    Kan svara på ett par av dem

KIKKID:s omlott i frotte (om de va de du menade) är normala i strlk.
    SMÅFOLK:s vår (har köpt 2 tshirts o en klänning) tshirtsen va större än förra vårens, klänningen normal.
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-04-07 15:16:31 följande:
    Jag har ju 86 på jessie nu, velar lite om jag skall ta 86 eller 92 i den omlott. Har ju sett dina fina combos med tröja och tights under och då kunde man ju haft den till hösten medTror du 92 blir sjukt stort????
    Ja jag tror inte du ska ha 92 i den, det har Bubblan o den lär hänga med över hela sommarn, hur lång är hon?
    Tjollabolla skrev 2009-04-07 15:17:15 följande:
    Fiiiina Bubblan i bildis! Milo sa "aaah fiiin!" när han såg henne. Så sa han "Maja?" Hans kompis heter det Nej sa jag, det är Ida. "iiiA!" Han blev nog lite kär i IiiA
    Naaaaw!! Söt milo då {#lang_emotions_heart}  Lite småkär så här på våren

Jättefina bilder på Milo åxå, hur trivs du med nya kameran?
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-07 15:26:52 följande:
    HUR har du fått tag på aquaflowerleggingsen
    Söta rara Cecilia som har Annacill har ordnat dem åt mig  *puss på henne* {#lang_emotions_kiss} Å det var verkligen i siste sekunden, det verkar vara slut typ överallt!!

Så nu har vi nästan allt i det printet 

*knickers
    *långbyxor
    *suit
    *leggings
    *knapptröja kort ärm
    *linne

*älskar aquaflower*
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-07 15:31:40 följande:
    Åh *avis*Vi har bara linne och knapptröja med lång ärm
    Jag skulle faktiskt vilja ha den långärmade åxå, tänkt till hösten   Men jag får hejda mig lite.. Har ju faktiskt hoppat nytt vardagsrum så då får man ligga liiite lågt ett tag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12