Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

God kväll tjejer!

Äntligen helg och lite ledighet! Imorgon blir det bla en sväng till Poppen där jag har en tröja undanhängd. Sen blir det nog lite kik på annat också

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:13:57 följande:
    Hej vänner Shoppar ni ikväll?? Jag shoppade regnbågebyxor och starsbyxor på poppen innan
    Hej hej

Najs! Jag ska dit och klämma imorgon en liten sväng.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:19:39 följande:
    Å vad kul! Jag kämpar för att få med mig sambon imorgon till B&R... hehe.
    Jag sa att vi bara ska förbi en liten sväng Ska inte shoppa så mycket men vi spana in i alla fall
  • Duntoffla

God morgon!

Här vaknade N kl 7 men då gick sambon upp. Tack för det!

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag. En sväng på Poppen men sen till något ställe där man kan promenera och sen ta en fika. Mysigt med lite familjedag!

Vad händer här?

Jompa- Åh vad fina P och M blev i Molo! Jättefina färger! Är det puffärm på den med vovvar på? Är lite sugen på de färgerna

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-17 10:14:49 följande:
    Jompa --- Å vad söt hon är i vovvetröjan! Å Hangartröjan är ju underbar. Den ska jag spana på idag...Nu ska vi till B&R; jag lyckades med min övertalning Inte för att jag har så mkt att shoppa för, men en liten molos ska det nog finnas utrymme för Ha en bra dag flickor!
    Härligt! Samma här. Jag ska mest kika men något kommer det att bli.

Ha en bra dag!
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:21:22 följande:
    såg du bild på D i cups igår? apropå huruvuda det var tjejigt el inte.
    Ja, jag såg det. Tycker de är superfina! Däremot skulle jag OM jag köper en tröja vilja ha i helprint och inte randiga ärmar. Ska se om jag kan se suiten IRL och bedömma om N skulle passa i det eller inte
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:24:41 följande:
    försökte ringa ica idag o be dem kolla efter mina paket. De vill ha kollinr men det är ju troligen brev, suck... Ska det vara så svårt att få hem Molonytt! *snyft*
    Så tradigt när de inte kan se i sina system. Har gjort samma sak då jag väntat på saker men det går inte att spåra
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:26:40 följande:
    suiten är fin, den är dock borta på posten någonstyans. Jag tog medvetet randig ärm, ska nog inte kombinera de två plaggen annat än hemma men jag gillade det lila, är lite trött på alla "killfärger" ibland. Jag tänkte ha grön el blå starsbyxa till, t ex el svarta velourisar. suitar har jag bara som pyamas så än så länge köper jag det jag gillar, även om det är tjejigt ibland, det har han inte ont av.
    Svarta brallor till borde vara fint. Även cerisa om man vill vara mer "tjejjig".
    Vi använder också bara suits hemma numera.
    Incommunicado skrev 2009-01-17 10:29:05 följande:
    en gång letade de på posten åt mig och där fanns paketet, det var ica då också så de borde ju kunna titta, det är lathet från deras sida.
    De har kollat för mig också men då fanns det inte. Antar att det beror på vem man pratar med hur pass serviceminded de är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12