Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-17 10:35:07 följande:
    Vad skall ni ge er på denna gången Det blev ju grymt bra förra gången så jag förstår att man får blodad tand
    Nu är det dags för köket
    Fast bara en liten renovering, byta kakel/diskbänk/blandare och lacka om luckorna, den stora köks renoveringen får vänta tills man har stora barn
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-17 10:54:42 följande:
    Ännu mer renovering? Ni måste ju snart ha fixat hela huset
    Ha ha, japp, nu är det dags igen Fast detta projekt är ju som tur väl är inte lika lång draget som badrummet.
    Mmm...vi har fixat allt utom badrum, tvättstuga, torkrum och ett vanligt rum på botten våningen
    Tror vi har renoverat i stort sett sen vi köpte huset 06.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-17 11:20:32 följande:
    Ängeln: var det du som bodde i Jönköping? vad var det nu dem affärerna hette *senil* som hade molo i Jönköping.....idag åker vi dit o kommer hem imorron
    Ah, eller lite utanför Jkpg.
    Det är Krakel, Bom bom och 1klass som har Molo. Fast tyvärr är det ju inte så mycket öppet nu, Krakel och Bom bom har väl öppet typ t kl 13 o stängt imorgon, 1klass har öppet till 16 idag och imorgon.
  • ängeln83
    Helle skrev 2009-01-17 11:37:10 följande:
    Måste fråga om det är någon av er som tvättat era vovvar elle bubbelgum. Hur blev de i färgen efter? Tänkte på att spacen tappar färg och blir lite luddig och undrar om det blir likadant.
    Jag tvättade vovvarna imorse, ärmarna blev liiiite luddiga men färgen är fortfarande lika fin. Tvättade i 40 graders skontvätt.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-17 12:24:21 följande:
    NEEEEEJ har dem inte öppet imorron....ååååå vad dumt.....jag som tom hade fått med mig sambon på att gå med o kolla på lite molosar.... 1klass har väl inte fått in nyheterna??
    Alltså jag är inte helt hundra men jag tror inte dom har öppet. O 1klass brukar vara sega med nyheter men det kan ju vara värt att åka dit och se?
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-01-17 12:45:57 följande:
    kan säga att bombom har stängt till hundra procent imorgon krakel vet jag inte kanske har dom öppet. har första klass öppet på söndagar ni igen?var där i veckan & köpte vagn & inte en nyhet i sikte
    Tänkte nästan det, tror dom flesta affärerna på stan är stängda på söndagar.
    Jupp, 1klass har öppet t kl 15 lör och sön.
    Naeh, har för mej att dom var super sena med höstens Molo så det är nog inte stor chans att dom fått in nya.
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-01-17 12:57:24 följande:
    aaa dom ändra sina öppet tider igen..för ett tag sedan hade dom nämligen stängt på söndagarna skit irriterat. vet faktiskt inte ens om dom kommer ta in mer molo. dom har ju dragit ner på loka ytan för att bli en renodlad barnvagnsaffär. kan tänka mig att dom inte säljer lika bra med kläder nu när bombom finns
    Har för mej att det stod så på hemsidan ialla fall.
    Mmm, 1klass har verkligen blivit super trist, kläd hörnan är ju rena skämtet, det var väl egentligen bara Name It, Nova Star o Molo dom tog in i höstas, innan hade dom ju massa Katvig och IdaT också. Men det kanske inte finns nån marknad för flera sånna barnklädes affärer. Annars var det ju smidigt när den låg på Solås, perfekt när gubben skulle in på Biltema
  • ängeln83

Nu är jag verkligen desperat, ingen som sett lurv jacka JR 92 på rea nånstans? På nätet eller i fysisk butik.

• ängeln83

Godmorgon flickor.

Idag är jag trött, efter att ha klivit upp kl 5.30 hela veckan så är min hjärna fortfarande inställd på att vakna vid den tiden *suck*.
    Igår var vi ute med några vänner och käkade, mkt trevligt. Idag blir det Jkpg och shopping, mest grejer till huset men nåt klädesplagg ska det nog slinka med

• ängeln83

Goddagens.

Nu är vi hemma från en shopping tur i Jkpg, lyckades hålla mej ifrån kläderna denna gång, det blev mest grejer till köket, nya gardiner och annat kul

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12