Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-09 18:41:57 följande:
    Nej, det trodde jag förstås inte Visst är det svårt att välja bland allt fina!!!
    Hopplöst!!! Jag ska dra ner lite på Junior flick tror jag, Bubblan kan ju faktiskt ha baby 92 än ett tag.. Men tunikor och några leggings blir det allt!! Sen vill jag ha sommarsuitsen åxå, och linnen, och babyklänningar och och och
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Hilti skrev 2009-01-09 18:43:14 följande:
    Samma här. Max är jättesugen på voffsinarna. Visade dino t-shirten och allt blev bra igen
    fiiiina dinosarna!!!
    LA Woman skrev 2009-01-09 18:44:13 följande:
    Ja, det var dumt De finns ju till flick junior...  Lika dumt som att de inte gjort regnbågstights till mig
    Ja regnbågs leggingsen saknar man verkligen!!   *lessen*
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:44:15 följande:
    Göör det?? var ser du det??? Hur är babyt-shirts i storlek då? SOm tröjorna?
    Ja det gör det, ser ut som långärmade tröjan, men utan knapp i halsen och sen samma kantband som på tecknade bil tröjan, jättefin!! Och nog tror jag Milo kan ha en sån i sommar
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2009-01-09 18:44:46 följande:
    Tack..... bheövs verligen.Vilken bantingkur detta är.Och då är jag tunn sen innan med mina 48 kg.Såg ut som ett skelett idag
    Fy! magsjuka e inge skoj alls!! usch usch!! å hemskt när man inte har så mycket att ta av i vanliga fall   hoppas det går över fort!!
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2009-01-09 18:48:30 följande:
    Ja, tänk att det kom babyklänningar !!!! Såååå lycklig för det Hilda ska få måååånga
      Bubblan ska åxå få MÅÅÅÅNGA såååå fin modell på dem *mamman glad*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:50:05 följande:
    Hur ser deras sommarsuits ut? Dom hade ju några i somras men dom var ingen höjdare tyckte jag. Å så fanns det bara till flick.
    kortärmade/kortbenta inte linne utan kort ärm med knapp i halsen som baby tröja/body, finns både pojk och flick, riktigt tuffa tycker jag Cool
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2009-01-09 18:52:01 följande:
    Ja väldigt enkla UTAN volanger och sånt trams
    Ja fy!! volangerna förstörde ju allt på junior flick klänningarna   *lite för mycket*

Baby va ju så rena och fina... Å fina som tunika åxå
  • RååSa BuBBlan

Blev lite längre avbrott än planerat

Bubblan blev väldans trött och sover nu så sött.. Å gubben ringde precis, han har landat i sverige *mamman glad*

Så nu ska man korka upp en flaska rött och sen ska vi kolla Molosar tågedder   Pappan ska få vara med och välja denna gång nämligen

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 19:01:38 följande:
    Oo låter bra! Vad är det för print på dom då? Upp till 92 då eller? Man kan ju hoppas det funkar i sommar!
    yes till 92... typ stars, camo kommer dom i jättefina e dom!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-01-09 19:55:08 följande:
    Hej vännen Blir det en Molo vår igen??Själv måste jag säga att jag gillar väldigt mycket av deras kollektion nu. Har redan kläder på väg hem
    Å men heeeeeeeej på dig!!! *saknat massor*

Å ja!! Det blir MOLO MOLO MOLO å bara MOLO denna vår

Vad har du köpt?   Allt bra med er annars?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12