Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-12 21:19:58 följande:
    Ja, visst är den!!!!! Jag blev förälskad!!!!!
    Haha, jag såg den nu OMG gånger 2**** haha
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:46:00 följande:
    Ja, men svårt va det!!! Å jag har nu bara tre ynka suits på listan, det är jag mäkta stolt över!! Det blir nog de sista suitsen till Bubblan, sen är det väl pott träning till sommarn å sånt..
    hihi
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Fiffa5 skrev 2009-01-12 21:50:56 följande:
    Man blir ju inte direkt sugen på att handla hos hippo.... otroligt med allt strul som varit ju. O att de inte ens kan skicka rätt saker...o ifrågasätta vad kunden verkligen beställt trots tydlig text på hemsidan. Näe, där ska jag inte handla.
    Dessutom hittade jag en jacka nu som de inte ens skrivit ut stl på haha man kan väl inte handla utan o veta vilken det gäller..
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

HEJ ALLA!!!

LA WOMAN: Jag MÅSTE ha 60 talsprint klänningen och starleggingsen ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! såååååååååååååååå snygggt. Helt sjukt snyggt.

Jättefina bilder i BT på alla, och suiten med rosa kantband är ju skitsnygg, jag vet inte vadj ag tänkte med Fy vad fina nya kläder,
    snart åker min sambo till italien, då kanske jag kan shoppa en del

Beställde en nanoou klänning igår Fiiiina nanoou

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Var finns klänningen+leggingsen som LA woman köpt? (förutom bus och rackartyg, alltså¨finns det i någon av shopparna och i vilka stl?)

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    LA Woman skrev 2009-01-13 21:31:12 följande:
    Okidoki har den också
    Thanks!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 15:20:38 följande:
    amen då blir det nog bra rädd att den skulle va för mesig i de blå..
    Åh så mkt shopping du har gjort!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Jen80 skrev 2009-01-14 21:53:32 följande:
    Ja, jag orkar nog inte heller ikväll. Sitter och kollar på 5:an och började gråta när det var en med cancer och de pratade om chansen att överleva. Var väldigt nära en mamma som dog för 10 år sen (lång tid, men det känns ff och särskilt nu när man har barn) som hade två små flickor. Precis när jag samlat mig så ringer mamma och berättar att min morbrors fru dog idag. Hon hade halkat på isfläck och brytit lårbenet. Något hade dock hänt med tarmarna så hon fick åka in och de skulle göra nåt ingrepp som hon inte klarade . Hamnade i respirator och dog. Usch, va hemskt!!
    Men gud vad hemskt :(   Gråter  och sjukt, för en jäkla isfläck!!! Livet är verkligen märkligt.
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

nån mer som såg den underbara dokumentären om lasse w på ettan nyss?

*snyft vad bra* äääääääälskar     
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12