Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-01-12 13:13:15 följande:
    L A Woman: ÅH vad fina kläder i BT! Precis det jag vill ha ju
    De är såååå fina Helt underbara i färgerna!!! *mycket nöjd* Ska in till B&R i eftermiddag och klämma på lite mer nya Molosar
  • LA Woman
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-12 13:17:11 följande:
    Linnea och Kevin - tror att det var många som handlade och hon han inte behandla bestälningarna och lagret uppdaterades aldrig så många ex som betalade med kort fick ju pengar reserverade från kontot och så dröjde det mkt länge innan hon hörde av sig och satt tillbaka pengar etc. jag handlade inte då så rätta mig någon om jag har fel...
    Stämmer bra. Dessutom verkade hon inte ta ordrarna i ordning och meddelade inte alla där några plagg var slut, det var några här som fått hem nåt enstaka plagg som de hade velat strunta i när inte det andra fanns osv... Speciellt strul var det väl med Katvigs velourklänning som egentligen inte skulle varit på rea men som en del fick och andra inte...
  • LA Woman
    snigelina skrev 2009-01-12 13:24:58 följande:
    Och mina älgtights som fanns och som hon hängt undan slarvades bort Och en kompis fick veta att inget fanns i hennes order och när hon sen åkte till butiken fanns åtminstone ett av plaggen där!
    Ja just det...läste om det med dina tights Så surt!!!!! Fy va arg din kompis måste blivit när hon hittade plagget!!!!!!!Skrikandes 
  • LA Woman
    stökmamma skrev 2009-01-12 13:53:19 följande:
    Snigellina..Du som har lite koll på stora strl?Molo i 152? Finns? vart?
    Är det nåt speciellt du söker och inte måste ha det direkt så ska Bus&Rackartyg beställa från Molo idag eller imorgon. Jag ska själv beställa en del till min stora tös i stl 140, då får man precis det man vill Kläderna kommer i mitten av februari. Får nog tillägga att det inte är min affär eller så men jag handlar där själv 
  • LA Woman
    stökmamma skrev 2009-01-12 15:29:58 följande:
    TAck!hur vet jag vad som finns upp istrl 152? Kan man hitta någonstans?Skulle vilja ha dalmatiner linne, tajts och tröjan m stjärnarmsvarta sjärntajtsencuba cars t-shirt 140(+ baby, junior grejer)
    Jag ska dit nu strax och kan höra om du vill Om du inboxar ditt telefonnummer så skulle jag kunna ringa dig när jag är där...
  • LA Woman
    stökmamma skrev 2009-01-12 15:29:58 följande:
    TAck!hur vet jag vad som finns upp istrl 152? Kan man hitta någonstans?Skulle vilja ha dalmatiner linne, tajts och tröjan m stjärnarmsvarta sjärntajtsencuba cars t-shirt 140(+ baby, junior grejer)
    Dalmatinertröjan med stjärnärmar finns nog bara i baby föresten...
  • LA Woman

Gokväll tjejer Ni har fått lite bilder på Moloparadiset jag och Everlonn var i idag ser jag Underbart att se alla dessa härliga kläder IRL!!!! Jag hittade ju då ännu en underbar klänning som jag var tvungen att köpa Så nu är vårens Moloinköp (med beställningen som kommer i februari om allt finns) att vara uppe i den nätta summan av ca 4000-4500 KrPenga mun SÅÅÅ svårt att motstå då ju

• LA Woman
    LA Woman skrev 2009-01-12 20:49:33 följande:
    Gokväll tjejer Ni har fått lite bilder på Moloparadiset jag och Everlonn var i idag ser jag Underbart att se alla dessa härliga kläder IRL!!!! Jag hittade ju då ännu en underbar klänning som jag var tvungen att köpa Så nu är vårens Moloinköp (med beställningen som kommer i februari om allt finns) att vara uppe i den nätta summan av ca 4000-4500 Kr SÅÅÅ svårt att motstå då ju
    Kommer snart lite bilder i BT, måste bara fram med kameran först....
  • LA Woman
    gosmamman skrev 2009-01-12 20:54:39 följande:
    Gokväll- kikar in en snabbis, måste plugga till redovisning på ons.Jag blev helt såld på klänningen som LA woman håller i BT,kan man se den i nån shop på bättre bilder?hundklänningen och hund tröjamed gul prickiga ärmar var också fin.
    Lågger strax in en bild till på den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12