Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-21 11:23:03 följande:
    Jag tycker den e snygg! Dock  stor i benen men de där kan man säker trä i ett gummiband
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-21 11:26:38 följande:
    Nä, den e ju jättefin och mysig
    Ja den är ju fin ju. Jag kan inte förstå att man kan tycka annat

Att bena är långa misstänkte jag då han har en hängselbyxa i 80. och den är lång och detta är 86.

Men det finns ju växt mån och det där med gummiband kan man säkert ordna lätt om man trocklar in den?
  • Quiet thoughts
    LA Woman skrev 2009-01-21 11:30:33 följande:
    Just den svartbruna är inte min favorit men den är fortfarande fin och modellen är underbar
    Det är ju det som är huvudsaken och jag tyckte dn var billig.

Fanns i gult på en finsk sida men alla va typ slut i stor nr trist
  • Quiet thoughts
    LA Woman skrev 2009-01-21 11:39:37 följande:
    Gult är fint Jag har två såna suitar, en röd/lila i 86 och en grön/lime i 98, dock är de väldigt stora till min lilla ännu...
    Ja jag tyckte också de gula va snygga mn missade ju rean just då. Typiskt. Jag tror inte maken vill att jag köper en mini mini och propsar på syskon enkomst för en Katvig dress
  • Quiet thoughts
    Sara och Maja skrev 2009-01-21 11:59:45 följande:
    Hur är Kik Kid i storleken??Tänkte köpa en bomullsoverall i grått och petrol (ni vet säkert vilken det är). Men jag vet inte vilken storlek. Min son har 80 i bodysar och byxor nu, 86 på en del bodysar.
    Dom är långa i benen och korta i grenen. Snygga men ufotillverkade

iaf var frotte dräktarna så
  • Quiet thoughts
    VeraP skrev 2009-01-21 12:05:22 följande:
    Gomiddag allihopa! M har den gula  - underbar färg, la ut den i bildtråden igår - men denna är fin också. Men är dom inte lite lustiga i storlek? Korta i grenen o enorma i armar o ben?  Och tack för 50% tipset på Poppilopp, nu blev det äntligen lite jag spanat på.
    Jag har aldrig kollat så noga på boliersuits har bara den med hängsel och den har långa ben iallafall....
  • Quiet thoughts
    VeraP skrev 2009-01-21 12:13:07 följande:
    Men fina och gosiga är dom iaf. Det var som nån sa, man får sätta i resår. Önskar jag var pysslig... Natti natti, nu ska förkylda lilla jag sova. Sov när bebisen sover, hm, han lär väl vakna nu...
    ja jag får fålla in nåt
  • Quiet thoughts
    jojoa75 skrev 2009-01-21 23:20:51 följande:
    ja verkligen! De lär ju sig från oss.. så man får väl försöka att inpränta öppenhet o respekt o allt..
    Jo exakt. Man får göra sitt bästa som förälder bara. barn tar efter oss.
    klart dom härmar om pappa o mamma gastar "förbannande svartingar" tex osv....
  • Quiet thoughts

Godmorgon hoppas alla sovit så gott som man nu kan få sova

Jag ha inte hunnit omtala hur fina barn o kläder i BT som vanligt. Men det tycker jag såklart

Nån trevlig shopping?

Hur är vårens Molobodysar Normala?

92 låter extremstort på Alvin som nu har 86?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12