Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-17 18:06:15 följande:
    Jo, det är ju sant....de ramlar kanske av henne då
    ja det gör nästan de rödprickiga
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-01-17 18:05:45 följande:
    har mailat dig förresten! Förstår att du längtar hem nu.. Kul om jobbet!! Grattis!
    Tack Ännu mer på listan nu
  • Zvartaliljan

Godkväll!

Nu är vi hemma i Sverige igen Hemma hos föräldrarna i Småland för tillfället och självklart blev det en tripp till Eleraff idag bilder kommer i bt så fort mitt sega internet vill fungera som det ska...

• Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-01-23 19:40:14 följande:
    Den är så underbar
    Jag ville köpa den 60-talsklänningen men blev avrådd då en av bilderna föreställer en man som stryper en kvinna....så jag tog den med stjärnor istället
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-01-23 20:48:05 följande:
    jisses.. vad tänker dom med??
    Ja det undrar jag med...just den bilden är ju kanske inte med på alla kläder med det trycket men risken finns ju när man köper via nätet...mysgrodan skulle iaf inte ta in det trycket alls pga det.
  • Zvartaliljan

Jag får inte in mina bilder i galleriet alls ikväll....någon som kan tänka sig lägga upp om jag mailar bilderna??

• Zvartaliljan

nä nu loggade ju jojoa ut...någon annan som kan hjälpa mig med mina bilder?? Har försökt men det funkar verkligen inte o få in nåt i galleriet ikväll

• Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-01-23 21:37:13 följande:
    jag är här en snabbis igen, kom på att jag skulle skriva ut en sak o ta med. Så jag håller på o fixar med dina bilder nu
    men inte behöver du fixa med dom nu, du skulle ju sova Ha så roligt imorgon nu, hoppas det kommer en massa fint
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-01-23 21:47:58 följande:
    Såg ju inte ut som om han ströp henne direkt.
    nej det gjorde det ju inte....men det var vad mysgrodan sa. Att OTT avrådit från att ta in den då den hade våldsamma bilder bl.a en där en man stryper en kvinna. Men det kanske var denna de menade...tycker iaf inte att såna bilder hör hemma på barnkläder!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12