-
Mmm, fast eftersom den är kortärmad är den ju mer tänk till sommaren, men då är han ju nästan 2 ½ år, känns lite skumt med body då.Buttelina skrev 2009-01-19 13:26:40 följande:men han kan ju ha bodyn nu i alla fall några månader sen kan du sälja den på t
-
Tjolla
Fiiiiiiina posten i BT o fiiiina Milo.
Jag tycker nog att det blir lite jamas varning, men sen tycker jag att det är lite olika från barn till barn, typ på bubblan är det super fint men på Liam blir det jamas.
Lindex röda velour är ju också super fina till dalmatinerna.
-
Ajust ja, du e ju en sån fjant ju, rött är fiiiiiiiiiiintTjollabolla skrev 2009-01-19 16:28:38 följande:Jag å rött passar inte ihop Ja visst är det olika. Köpte ju rutiga byxorna till biltröjan så jag fattar inte varför jag tvekar på starsen egentligen
Näh, men köp stars byxorna också, jag tror Milo blir super fin -
Godkväll damer.
Äntligen är renoveringen nerlagd för dagen, nu återstår bara ett lager slipdamm typ på hela övervåningen *suck*.
Gubben åkte nyss till jobbet, Liam sover, jag ska sitta här resten av kvällen med min godis skål
Tänkte shoppa lite nu när pengarna från T börjar rulla in.
-
Men ååååååh, alltså jag blir snart tokig. Finns det verkligen inte JR 92 lurv jacka på rea nånstans? Var jag desperat igår så är jag ännu mera desperat idag, o varför köpte jag inte en tidigare för?
-
Röd, grön, turkos eller brun. Den blåa är ju rackarns fin men den har han ju i baby storlek.Buttelina skrev 2009-01-19 21:23:04 följande:vilken färg? jag vet en butik som har den blå med röda kantband
-
Fyyy va det är jobbigt med en massa 0:or på T.
På en av mina auktioner börjar det minst sagt likna budtrissning, känns lite tråkigt för min del då jag absolut inte är med i detta. Hoppas folk budar ändå, och att dom är seriösa.
-
GÖR DET ?????????Buttelina skrev 2009-01-19 21:30:53 följande:hmm turkos fins ju också
-
Men guuud, nu glömde jag ju bort mitt godis ju
*away hämtar*
-
Budtrissning innebär att falska bud läggs i en auktion i syfte att höja försäljningspriset eller objektets skenbara värde. Budtrissning sker när en säljare är delaktig i budgivning på ett eget objekt, antingen själv eller via ombud. Detta är inte tillåtet på Tradera.H04 A07 skrev 2009-01-19 21:58:56 följande:ängeln83 skrev 2009-01-19 21:29:41 följande: Lägger in frågan igen, vad är budtrissning?