Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-18 21:34:22 följande:
    För sent   och de är ju helt nya så det är ändå 24kr billigare än nypris
    mm men en svår strl plus att det är reatider...
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-18 21:37:48 följande:
    Är 74/80 mer lagom till Emilio då, kanske?Om det är IdaT rehnställ ni pratar om?Lägger mej alltid i....
    nää det hade jag inte köpt... jag har haft 86/92 till lillebror sen i våras
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-18 21:37:48 följande:
    Är 74/80 mer lagom till Emilio då, kanske?Om det är IdaT rehnställ ni pratar om?Lägger mej alltid i....

lillebror 15 månader i 86/92
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 21:42:18 följande:
    Åhhh sötnosen
    tack duuu vet du så trött lillebror var det var därför han var så jädra sur han sov 3 timmar i vagnen Förvånad
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 21:44:53 följande:
    Naaaw, klart han var trött, om man varit sjuk fååår man vara tröttgrinig, det är jag också
    haha jag med
    Tindrisen03 skrev 2009-01-18 21:45:58 följande:
    Vilken är finast; den ceriserosa eller den röda overallen (Molo). Funderar att köpa en till nästa vinter på rea. tverkar lite på den rosa då den är så neonaktig.
    den röda!
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-01-18 22:08:30 följande:
    Kikar in lite medans gnällspiken sover.. Han har sån magknip emellanåt stackarn.. Han verkar bara äta o sova just ju, alltså värre än vanligt.. någon tillväxt period eller så..Haft Ebbis sjukling hemma hela veckan o sen Vanja oxå sen i torsdags, inte en lek med tre barn själv när man är ovan.. Pust..Men wow, vad underbart ändå måste jag säga.. =)Men det är mkt o fixa nu oxå så jag kikar in o läser o kikar på lite nya fina molos, men hinner inte göra så mkt själv på webben.. Vill lägga ut bilder, köpa lite nytt o så menmen, snart så.. Sorterar ur garderober så jag ska Tradera lite sen, när man får tid? (Vad är det? )Ska tex på en till begravning på fredag min farfar gick bort nyss i cancer, han med..Men ville mest rådfråga.. Hur gör man med en "unik molo-tröja"? Har en tröja som måste ha blivit missfärgad.. Så nu är den one of a kind..Det är pingvintröjan med rosarandig ärm som nu har fått lilarandig ärm.. Tss.. Inget kul..
    åhh beklagar din farfars bortgång

så söt din grabb är
  • Buttelina
    Nika skrev 2009-01-18 22:15:26 följande:
    Duntoffla: tack! ...tom mannen tyckte att den var supercool kommer det inga tajts i regnbåge? ...blev ju så inspirerad av Butte som hade det till Katvig tror jag?!...
    ja det var jag... nää det kommer inte
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-18 23:21:11 följande:
    Nu kommer jag springande med en Katvig-fråga. Hoppas nån vill hjälpa mig lite snabbt. De svart/vit randiga leggingsen med knappar och uppvik längst ner, lila/rött midiapple i uppviket... Visst var det en julkollektion!?
    japp
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 23:25:24 följande:
    Usch va fasen det är ju söndag! Ja måste sova! *förvirrad* haha! Godnatt
    haha jag undrade just vad du gjorde uppe
    Duntoffla skrev 2009-01-18 23:26:25 följande:
    Jag måste också knoppa nu. Premiärdags att lämna Noel på dagis imorgon. Nervöst!
    jag ska med nanna. hoppas lämningen går bra!

Sov gott
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12