Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

H04 A07 skrev 2009-01-19 22:10:26 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-19 22:05:11 följande: Har inte sålt så mycket på T men trodde inte ens att man kunde lägga bud på egna auktioner. Hörde att du letade efter en lurvfleece i stl 92. Tror jag norpade den sista på BomBom i jkp när rean började där. Du bor väl i närheten av jkp har jag läst mig till (om inte minnet sviker)
    Nä alltså det kan man inte, utan man ber någon annan starta upp ett T konto och trissar upp buden. Misstänker budtrissning när jag ser att det är många 0:or som budat. Känns ju dock lite skumt att det är så på min auktion.

Mm, jag var på Bombom i Jkpg förra helgen och då fanns inga lurvar kvar.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    H04 A07 skrev 2009-01-19 22:18:47 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-19 22:13:32 följande: Var där förra fredagen och hittade 3 st bla en 92 i turkos som dottern förhoppningsvis snart växer i. KÖpte även en grå/rosa i stl 110 som hon kan ha om ett antal år. Den färgen är så fin så den får ligga i växahögen ett bra tag.
    Men ååååh, typiskt, dagen innan jag var där, fy på dej
    Bor du i Jkpg?
  • ängeln83
    H04 A07 skrev 2009-01-19 22:28:31 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-19 22:21:18 följande: Har de fått in mycket nytt, Molo eller annat? Värt en tripp dit eller ska jag vänta? Vill ha lite dalmatiner till dottern och bubblegum till sonen bla.
    Jag tror dom har fått in nytt men vet inte alls vad. Dom hade inget då jag var där, men det är ju över 1 vecka sen.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-19 22:31:23 följande:
    Go kväll tjejer!vad händer här? Tokshoppar ni?
    Godkväll

Har ätit så mycket godis att just nu orkar jag inte med nån shopping
    Allt bra med er?
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2009-01-19 22:43:33 följande:
    är det förresten någon som sett något från katvig eller småfolk? jag är sååå nyfiken
    Du kan se nya Småfolk på deras hemsida.

Hej på dej förresten, det var länge sen vi var här samtidigt
  • ängeln83

Duntoffla

Ja fyyy, har världens ångest nu, vi som har godis förbud på veckorna *slår mej själv på fingrarna*

Är du brunett nu då?
    Mmm, har du inte träffat han alls idag då?

• ängeln83
    gosmamman skrev 2009-01-19 22:48:23 följande:
    hej pådig också, alltid kul att snacka medlite "gamlingar". När jag googlar på hemsidan så hittar jag bara höstens och förravårens kollektioner. kan du länka?
    Ja men visst är det Börjar känna mej som en gamling i denna tråden nu.
    Hur mår Liams blivande maka då?

Såg att tinkerbell nyss länkade. Det var mycket fint men tyvärr verkar ju tröj modellen var densamma
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2009-01-19 22:58:38 följande:
    Det är bara prima med hans blivande maka, hon har börjat prata oavbrutet och älskar ff mat men även att springa som en galning så det jämnar ut sig. Hur är det med fästmannen då?Men den nya tröjmodellen passade bebben ganska bra, dock sämre på storasyster men funkade iaf.
    Härligt Kanske hon kan lära sin blivande att äta lite då, springa kan han dock redan, alldeles för fort och alldeles för mycket
    Annars är det bra med fästmannen, antar att han drömmer söta drömmar om sin blivande maka just nu.

Här funkade den nya modellen inte alls, eller jo, som klänning
  • ängeln83

Säger också godnatt *gäääääsp*
    Ska sova riktigt gott inatt utan en snarkande gubbe brevid mej.

Inget shoppat idag, får ta nya tag imorgon
    Sov gott allihopa.
    Natti.

• ängeln83

Godmorgon girls.

Idag sov vi inte riktigt lika läge, bara t kl 9, hoppas Liam kan ta sej en middags vila idag.
    Kom just på att jag inte väntar hem nånting just nu, tråååååååkigt ju.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12